Thursday, November 10, 2005

ntah pa per.....

huishhh....ntah pa perr laa diorang nih..bosan betui le aku...asik asik cite mas rugi..asik asik cite mas nak buang orang..asik asik cite nak tunggu MD baru..wat da hell of dis?who cares?ape diorang ingat aku nak tunggu kat sini selamenyer ker?sorry la bebb....aku punye target by end of this year..im not in here anymore..good bye le korang...kalo aku xdapat kpli sekalipun aku akan benti keje kat sini..rela aku jadi baby sitter untuk kak lang...huhh..nih memang tahap kebengangan aku di tahap maksimum ler nih...giler arhh...kang aku menca&^&*%*&^% kang..susah plak ..ingat aku suke ke nak tunggu kat sini!!lately kakak sebelah nih makin mengade ngade plak ..sengaje je nk menyakitkan hati aku..ade je die nak becakap..becakap hal yang berfaedah tak pe gak...ni becakap hal yang menyakitkan hati jer..memang biol la...sape pedulik kan?hahh ni satu lagik..kecoh plak pasal open house rabbani...alerhh tak jemput pun tak kisah ler...ishh ape hal petang ni aku emo sangat nih?tapi memang aku tengah besungguh sungguh lerr nak melarikan diri dari department ni...department yang penuh dengan politikuss yang mentikuss ntah paper..ok la..bosann...bosan dengan idup yg macam ni

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails