Monday, December 19, 2005

saya dan kawan baik saya!


Saya ada seorang kawan lelaki yang sangatt baik dengan saya.dah lama saya kawan dengan dia..dari form 4..tapi masa form 4 n form 5 kami x rapat sangat..becakap pun kadang-kadang…tapi lepas spm(ari dapat result spm)…kami sangat rapat…segala susah payah saya..segala suka duka saya..segala sakit senang saya..semua dia tau..masa saya dalam “sindrom kemurungan” selama 3 thn dia laa yang banyak bagi nasihat kat saya…dia sll datang berhari raya di rumah saya..semua kawan2 dia semua jadi kawan2 saya..saya jugak selalu jadi mangsa keadaan dia untuk dia melepaskan geram..saya jugak selalu jadi mangsa dia untuk dibuli..saya jugak selalu jadi mangsa untuk jadi “awek pinjaman” dia utk hilangkan kebosanan dia..saya sangat sayang persahabatan kami…dia banyak sangattt tolong saya..semua keluarga saya kenal dengan dia..saya dengan dia sudah tidak ada apa-apa rahsia lagi antara kami..kalau dia ada masalah pasal awek dia..saya jugak jadi bahan rujukan dia..kalao saya ada masalah saya juga cari dia untuk dirujuk.kami jugak sll pegi lepak sesame kat uptown..kat damansara..kat memana saja yg dia bawak saya ikut..kesimpulannya macam saya ni awek die jugak..tapi yang sebenarnya hubungan kami adalah kawan yang sangat rapat..kalau begurau pun kami begurau sesuka hati..cakap pun main lepas jerk.. tapi..pada suatu hari (jumaat yg lepas..) saya telah tersalah cakap dgn dia..sy kata” ank waktu susah baghu ingat kawan..waktu senang tak ingat” saya tak sangka kata-kata saya itu menyentuh perasaan dia..dia sangat marah dengan saya…dia terus tak mau kawan dengan saya sampai bila2..saya sangat sedih..malam tu dua kali saya menangis….nasib baik ada “kawan saya” pujuk saya..kalo tak saya mesti rasa sangat sedih…rasa macam begaduh dengan boipren lama saya ja…tapi saya mintak maaf dengan dia..saya pujuk dia..saya janji saya tak cakap macam tu lagi….semalam (ahad) saya dan dia dan sorang lagi "kawan saya" keluaq untuk tgk wayang ceghita ROCK tp tiket abih..nk tgu lama sangat pulak..jadi kami amik keputusan tak mo tengok..lepas tu kami p makan kat warta bangi..kesimpulannya ialah dia dah maafkan saya…saya dah senang hati..saya janji tak kan cakap macam tu lagi dengan kawan-kawan saya..hehee.. kawan saya itu adalah JAMY FAHRUL FAIZ. Seorang kawan yang sangat saya sayang!

Highlight this: kawan sahaje tau!!no heart feeling tauu..please be clear with this tauuu..not more than that tauu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails