Thursday, February 16, 2006

abah =)

ari ni abah sampai putrajaya.. yeayyyy.. =)
dia kate nk jumpa sapa ntah.. ngn kengkawan die pasal nak buat projek ke ape ..aku amik kesempatan le jumpa abah...kuar makan ngn abah..kak long..chew..haji mael... ngn pak cik ape tah..hohooo...chew banje makan.. aku dgn best nye rembat udang galah yg besarnye separuh pinggan..beshh sangat... ngn sotong goreng tepung lagi..yeayy..mmg besh ler..dah tu.. lepak ngn abah dr kul 11 30 smpai kul 1 30 lebih.. lame tuu..dah la ckp kat jag aku p klinik (mmg aku tak sihat pun...fever+flu+sakit tekak+mcm nk athma pun ade) =(
balik dr jumpa abah..cek email aku..mak aii..blambak nye cv kene screen..huhuuu..
dah le letih2 ni..nk keje pun x larat je..rase cam nak tdoorr jer...

lagi pulak....tgh beperang ngan perasaan sendiri pun ade..aku pun tatau kenape!?
malas nk pk..tak baik pk yang negatif..yg pasti.. "sekarang ni aku rase cam nak marah jerk..." penat laa...bosan tau tak?! geram pun ade?kenape dulu selalu je boleh kol..sekarang ni dh susah le plak..org lain pun ade "kekangan" lain jugak..but in wat ever cases we try to call..even just to say hi..

oii..ape laa aku merepek sesorang nih... (layan keje lagi bagusshh...)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails