Thursday, February 02, 2006

happy besday to me.. =)

On my besday (1st of Feb......happy besday to me.. 25th already… erkhh..)

Nothing much special.. just spent my time wif the luv one..
Actually hari besday aku yang sangat memenatkan..
Pepagi sampai dari sp dlm pukul 8 lebih…rushing…kene keje pagi tu..
Coz ade induction untuk new consultant..nasib la consultant local..sbb die nye id tak setel lagi..aku “tepakse”la dtg keje..
Dtg je keje..terus aku isi leave form..amik half day… Jags sampai terus aku mintak sign die..mmg penat arr… kuar dr opis pun time lunch..pas lunch dah tak de arah tujuan..sbb memasing letih n ngantuk.. lepak kat ESSO..tidoo jer…sedar pun dh dkt kul 5 rasenyer..mood nak celebrate pun dah tak de dah..
ntah la…
tapi ade satu bende yang aku dapat..pengajaran utk dimasa hadapan..dan mmg akan aku ingat sentiasa….

banyak bende lagi yang aku tak dapat ..banyak bende lagi yang aku tak tcapai..banyak bende lagi aku kene aim..ermm…makin besar umo.makin complicated idup…kene la makin matured kan?!hehe…blum kawin lagi nih..blum ade family ni..erkhh…

Buat kawan2 yang antar sms wish besday..yang call…yang ingat birthday aku..thannxxx to all of you…. so muchh.. =)

2 comments:

furbycutee said...

happy belated birthday. may all your wishes do come true

eina said...

thanx furby! =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails