Monday, February 06, 2006

m e n g an t u k n y e !

ho ho .. sangat mengantuk..
asal makan kenyang je mesti mengantuk..
mengantuk tahap menguap 15 saat sekali lak tu..
hadoilaa... kejap2 huargg....kejap kejap..yawn....

uhh.. semalam AJL!
beshh..aku rase AJL yg terbest sekali adalah yg ke 20 tu ar..even aku tak sempat tengok dari mula..dri mase RED CARPET..mule tu plan mmg nk tgk AJL kat memana ngn A.I ..tp x decide lagi kat mana nk tengok..then after setel amik pc kazen die kat bangi tu baru dpt idea nk lepak mana...seb baik lerr yanie duk umah sesowang,auntie die blk kmpg..kalo x mmg tak sempat nk tgk pun..sbb nk kena anta pc tu ke shah alam plak kan..at last decide nk anta pc tu ari ni..maka sempat arr aku nengok AJL di umah yanie..dgn meriah dn appy nyer....hehh..sume winner tu dh di jangka dah... tp yg en hazami tu yg aku x berape nk setuju laa..(hehee.....)..tengok mawi bejoget..hehee..cute je rase...yg dulu keras cam kayu..eheh.. tgk adam menari...tingat zaman kegemilangan KRU..tgk KRU nyer performance lagik arr beshhh...(nk cari kaset reKRUed arrr)..balik dr umah yanie dh lewat jugak la..smpai umah..almost 12 am..ngantuk giler..n sangat letih..ye arr..siang tu dh penuh ngn aktiviti n merayap-rayap dah...(",) ..pepagi bangun malashh gile nk dtg keje..haihhh.. wat to do?! keje tetap kene keje kan....dah la nak kena mengkaber dagu "eksiden" tuu..hahh.. dagu eksiden!!(**winkk..winkk to my dear...**)..ari ni start ngn kak nellyn tegur dagu aku..peh tu kak long..peh tu kak hirda..peh tu kak as..peh tu lagi kak zalifah..peh tu kweesen...haihh..ni dh satu opis menanyakan "wat happen to your face?"eksiden..emergency break.....(x baik tau menipu org...aku sll pesan kat org jangan suka ckp bohong...jgn menipu..tapi aku sendiri menipu..) haihh.. nak wat cemana .. dah darurat kan?!
ni pas lunch ar ni,..yg jadi mengantuk tahap dewa-dewa nih....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails