Monday, March 06, 2006

saya sangat geram dan marah dan sedih..

huhh.. aku tengah geram dan marah nie...
sume keje slow-slow ... pass kat aku..moving forward..u should do this..do that.. bla..bla..bla..
dah tu sblm ni sapa buat bende tu?asal skang sume nak pass kat aku jerk?huhh geram nyerr....
BONGEKKKKKKK....

ermm smlm weekend?
ari sabtu..pi cari enset..survey ..jejalan..hermmm.. nk beli enset tu dan gaduh dulu..hee.. =D.. bile ingat balik,lawak pun ade..tapi sbb hati tgh marah kan..mmg ssh nk control...seb baik "dia" pandai pujuk... ari ahad yg besh...ntah arr..ari ahad mmg besh laa...

nama aku tlah disenaraikan dlm call user ranking.. means ..aku punye bill tepon dlm company adalah RMxx.. mmg sangat besar la jugak jumlah nya kalo dibandingkan dgn lain2 staf..hehe..baru masuk 3 bulan dah buat rekod pemanggil terbanyak.... no favorite 2828 dah masuk dlm favourite no dial.. (ranking no 2 tu awak.....).. izad pun kalah.. padahal izad adalah org yg sll dicari (sbb dia sll tak de dlm opis).. dn mmg akan aku kena sound lahh nnt sbb menyalahgunakan tepon kompeni...huhuuu..

so dah kompem laa yg aku kena pindah paling lewat awal bulan 5.. nak duduk mana nih??huwaaaaa.. nk duduk ngn kawan2 yg dah rapat.... xmo duduk ngn org yg belum kenal.. shedeyyyy nye sayer...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails