Wednesday, March 29, 2006

TaK BaWaK enSePoNNN!!! =(

arkh... apa laa nyanyokk sangat aku ari nih.. =(
pagi tak de la rushing sgt.. tp mcm kelam kabut je la..
biase kuar umah kul 9 pagi..(masuk opis kul 9 tapi kul 9 baru kuar umah...)
ari ni kul 6 sengah cam tu aku dah tesedaq.. kaklong bangun.. pastu.. pusing kiri..pusing kanan.. tetido balik..sedar balik kul 7 suku camtu.. miskol enche konon nak kejutkan arr..padahal aku pun tak bukak mata lagi.. smbg balik tdo.. sket je lagi...(lgpun kalo aku bangun.. buat semak jer.. tgh kak long ngn anak2 die besiap nk p sekolah...) kul 8 camtu baru aku bangun betul2... temenung dpan lemari baju... dh pening nk pakai baju apa plak.. last2 sbb rase dh lmbat.. aku amik tshirt "28" jerk.. pastu baghu kelam kabut nak iron tudung... gheeee... pas mandi sume dh kat kul 8 45.. kak long dh siap nk kuar pun..aku capai je apa yg sempat.. yg bestnyer aku sedar bateri ensepon aku nk abish.. aku amik je charger.. tapi ensepon nyer aku mcm dah rase ade dlm beg..ghupenye..smpai opis baghu aku sedaq.. aku bawak charger saja... ensepon masih di atas katil... tak beshh sangat ghase x bawak ensepon.. atleast kalo bwk ensepon.. kedit xde pun xper...ni dh la baghu top up..tetinggai plak ensepon.. huwaaaaaaaaaaaa.. sunyi je ghasa... kalo leh terbang cam superman dh lama aku balik amik ensepon...

i miss my ensepon aSuS... =(

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails