Friday, April 14, 2006

BaGHa!!

bagha!!!
suma orang bagha....
aku tension hari ni..
as rakan meluahkan perasaan (marah/geram/sedih/suke) aku tak online..
aku jadi lagi tension...
hohoo..yanie..cepatla balik..aku nk ym ngn ko..
tepon "orang" tu pun asik bz jerk..
haihh..ye arr dh org tgh gheja kan...


--- sambung entry pada jam 8.20pm---

candidate nih pun sebijik hal...
dah tau nak suh buat Refferal Check.. bagi le no phone yang available..
bagi no phone yang tak dpaat dihubungi..
dah tu cane aku nk call..kang aku buat rekaan aku sendiri kang..
menipu yg bebukan baghu tauu....
BaGha.. BaGha...

seb baik arr ada darkwan melayan kegilaan aku tadi..
hohoo wehh.. aku dah dapat file sume consultant kat HP..
so nyer... senang arr aku nk cek sesape punn..hohoo...jahat sungguh aku...
ari ni aku sangat letih..marah..bosan..
OOoooOo.. baru teringat arr.. arinye dah nak sampai kot..
heee...sape2 mangse yang tedekat..
selamat melayan ke emosian aku yang nyata...

Lapaq...
hohooo sudah pukul 8.25 MALAM ghupanya..
kalo la emerio yang baik hati ni leh bagi oT..
alangkah bertuahnya badan..
huhuu..nak harapkan incentive candidate jerk..
baghu 2 bijik aku dapat..
haihh.. money.. money.. i need more money...

Oouhh.. satria aku..
hurmm taktau nak cakap cemana...
semoga dikau berada dalam keadaan sihat sejahtera wahai satriaku..
perSATRIA....
dikaulah perSATRIAKU..(tak ingat arr lagu patriotik perwira tu...)

hiskhhh.. mende yang aku merepek nih?
arkhh..
tetekan...
lapaq..
letih.. nak balik...

WHH 281..
cepat arr..jalan jem le plak..
jem kat komuter subang jaya..
ermm mmg le jem kut situ..
adeh la.. kul bape aku leh balik nih..
dah le ari ni dgn ayu dan canggun nye memakai baju kebaya biru...
ouhh.. kononye nak begambar di tepi swimming pool cyberview lodge nih..
tapi alih2 petang ujan le plak..
aku pun kul 4 sengah gitu baruu tekedek kedek pi MSC
..mane tak nye kene stayback siapkan report..
wehh..
panjang lagi ke aku nak tulis nih?
panjang ke cam ni??
aku rase yanie lagi buat entry panjang2 kot...

huaaaaaaaaaaaaaaaa........
nak pi jalan-jalan cari makan......

tak kan nak buat meggi goreng lagi..
pagi td dah breakfast meggi tomyam..
aghi2 makan meggi
botak le aku nanti...
heee.. ape lagi makanan yang available nih...
hoo.. ade biskut mayat je kat opis nih
sahh kemedemekutmut... heeeee.. =D
beli arr biskut yang besh2..
nak buat ayaq ke nih..
nescaffe sat gi aku tak leh nk tdow plak..
wallawehh.. time ade makanan banyak sampai x temakan..
time xde makanan time tu lerr kebuluran melanda..

ermm sekian dulu lah kepantasan aku menype untuk kali ini..
ceww.. (ramai dah puji aku type cepat)..
sekian sampai bejumpa di hari yang lebih tenang...

-end- 8.29pm


bagha!!! bagha!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails