Wednesday, April 12, 2006

hari-hari yang berlalu...

lately aku selalu sangat letih..letih yang ntah hapehape...


ermm.. last monday.. aku ngn besfwen aku atlast kuar jugak..
tu pun pas penat aku pk carik alasan nk ajak die kuar..
sbb nye abah aku pun dh tanye..
"cemana kak chik ngn jamy?dah ok ke..baik la balik...x elok kawan2 gaduh...kawan baik bukan boleh ghamai.. ada sorang dua tu ja laa yang duk amik beghat pasai hang pun..agak2 tak leh setel sendiri mintal tolong org ke 3.. Wa ke.. Wan ke.." antara kata2 abah aku.. yang aku sangat ingat.. sbb tu aku usahakan jugak.. aku tau.. masa2 aku susah dulu.. mmg dia banyak tolong aku.. dr zaman aku form 5..lepas spm..aku masuk UTM..zaman kemurungan aku.. zaman2 aku mereng..zaman2 aku kanak2 ribena...zaman2 aku mature..sume die tau.. kalo org tak kenai aku ngn besfwen aku tuh..mesti derang akan kata yg bebukan..problem2 aku suma dia tau..problem2 dia..suma die refer kat aku..ermmm tu lah.. ade jugak org kate..mane leh laki ngn pempuan jadi besfwen..lelame nnt mesti jadi lain..but 4 me.. it can be..aku kenal hati budi dia camner..but kekadang besa la..manusia tak lepas dr kesalahan.. sbb2 kecik pun leh jadik isu...dan disebabkan besfwen aku yng ni jugak laa aku kenal "bushuk" aku tu.. dah tu plak ari aku gaduh ngn besfwen aku tu jugak laa "bushuk" aku tu ada utk pujuk aku.. heee...untung jugak awk kenai besfwen orang eik... =)

~~~ cepat laaa abih bulan 4... (baru petengahan bulan je pun).. haihhhh.. sighh.... ~~~

3 comments:

DarkWan said...

cuma nak kata ....










warkaka warkaka. heheheheheh.

p/s: maseyh tiada perkabaran pasal dinner heheheh

eiNa said...

hancur hatiku...
mengenangkan dinner yang tidak dijemput..
tapi tak ape lahh..aku dgr "staff" bukan Technical Consultant tau.. tapi adalah STAFF akan mendapat B**N*S... dengar2 je la.. kesahihan nya.. belum pasti...kalaulah pasti...indahnya dunia....


grggrgrgrrr

DarkWan said...

Nanti dia kasik Nestle Bonus Air Kacang Soya 1 Liter kat sume pekerja. Tapayah la ko riso kan heheheheh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails