Tuesday, May 09, 2006

hahh 2kg..?!!

naik lagi?!
2 kg lagi?!
erkhh..!!!!
pagi tadi geetha dengan happy nyer... cakap... " i gembira hari ni... i turun 2kg..."
kak long pagi tadi cakap.." haaahaaa.. chik..aku dah turun 4 kg slpas 11 hari..."
aiyakkk.. BUT ME?!
huhhh naik 2 kg maa...
patut arr jeans aku dah makin ketat..
jeans diesel yg saiz s tu dh sendat sket kat peha ngn kat "tuttt"(sencored)
jeans hipster yang kak as bagi tu pun dah ketat kat peha ngn kak "tuttt"
jeans BUM favourite aku masa kat UTM dulu pun dah tak leh masuk...
jeans Half aku ngam ngam jer masuk...
jeans Lady Like.. cutting pempuan.. tak perasan sangat arr..
skang tinggal jeans diesel lagi 2... tambah tolak jeans lain2.. kiranya..
ada laa 4 lai jeans yang masih boleh dipakai...
adakah ini menandakan yang saya bertambah geMuK??
ouhh.. katakan tidak....!!!!
tapi itulah kenyataannya..
berat saya bertambah sebanyak 2kg..dan menjadi 45kg..
maka.. dengan ini saya amat nekad.. tekad.. penuh bersemangat untuk me"maintain" kan dengan kadar berat ini..
sesungguhnya keadaan ini amatlah merisaukan saya...
haihh... xper.. still dalam kategori "slim shaddy" lagi....
whatever.... as long as i'm proud to be my self...

1 comment:

themint said...

...baghu 2 kg arr... tak lebih agi... nanti A.I bagi makan lagi norh... =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails