Wednesday, June 21, 2006

amarah yang MARAH!!!!

huhhhhhhhhhh.. tensennnnnnn
semalam aku dpt surat cinta dari "POLIS DI RAJA Malaysia............"
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ingat stakat DBKL je...ghupanyer.. PDRM pun sibuk buat rondaan jugakk..
sedeyyy nyer.,,,,,,,,,,, saman polishh mahaiii... :((
kesalahan aku.. menganggu lalu lintas!

boleh gituu? sedangkan aku parking di atas BAHU JALAN yang sangat bahu.. dh naik atas "benduiii" dah punn... tensionnn!!!!!
geram ehhh akuuu... dah la smlm ptg aku kene p cyber... peh tu p msc lak..

ahh!!! tak puas hati nyer..........

nk lepaskan geram pun tak leh...enche kene outstation plak...:((
lagii bertambahhh sedeyyyyy...


mintakk lerr ari ni kete aku selamattt... aminnnnnnnnnnnnnnnnn......

minggu lepass aktiviti aku beriadah bersama anak2 buah aku..
sabtu p amik anak2 kak lang p umah kajang..
sonok le bebudak tuu jumpe sepupu sepapat dia...
ahad tunnggang langgan dlm umah.. tgk konsert AF la....
mlm tu tak de gi mana pun...

xsabaq nyer tunggu 30 jun.. nak balik SP!!!
minggu nih punya perancangan nk p Pdg Merbok KL!
tp..lum kompem lagi la....hopefully leh p....


2 be continued.......
-aku hanya ingin melepaskan amarah yang marah yang terpendam dalam hati -

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails