Wednesday, July 26, 2006

warna-warna hati...

weekend yg lepas..
macam2 ada..
warna-warna suka-duka...

bulan July..bulan hari lahir orang2 kesayangan aku..
5 July lepas... besday abah..abah dah berusia 57tahun...
hanya ucapan yang mampu kak chik ucapkan...
semoga abah sihat selalu...murah rezeki dan panjang umur....
kak chik sayang abah sangat ooo..
nnt bila balik SP leh tidoq ngn abah lagi..
boleh pijak belakang abah lagi..
boleh picit kepala abah lagi...
boleh basuh gheta sama2 ngn abah lagi....
abah, i love u so much..
xdak lagi anak perempuan abah yang tidoq ngn mak dan abah smpai umor 25 kan??
heeeeeeeee... tu sbb kak chik anak mannnjaaa abah....

25 July semalam....besday mak pulak..emak dah 53 tahun kan..
mak! kak chik mintak maaf..
selalu beperang mulut ngn mak..
Ha LAaaaa..mak selalu suh jadi cikgu laa...suh kawen cepat la....
sabaq lerr...sume tu akan kak chik buat ar...
ade rezeki jadi cikgu ada arr...
duit cukupp boleh lerr kawen cepat2...
kak chik doakan mak sihat sejahtera selalu..
tak yah laa nak pening2 pikiaq pasai kak chik..
kak chik dah besaq la...
dah ada orang lain amik berat jugak..
apa pun...tima kasih makk...
sbb telah menjaga dan mendidik kak chik..
i love you mak...

29 July...ouh... belum sampai tarikh nya..
ari sabtu ni..besday "wajah kesayangan hamba"
Adzmi Idham Abd Halim.
nak buat ucapan sekarang ke?
tak suprise la plak nnt..
tapi ghasa mcm nk balas dendam je balik kat U tau..
heee...sapa suh masa besday I dulu tak best!
ada kaa p tidoq kat stesen minyak ESSO dulu...
nasibb laa dpt mkn indulgence jugak lpass tu...
besday U? belum tau lagi..
ape2 pun.. I nak ucapkan terima kasih sesangat kat U..
U telah mewarnakan idup I sekarang.. =)
I really happy with U tau..budak busukkkk...
U boleh buat I ketawa...menangis..senyum...megajuk dalam masa yang sama...
tak sabaq ghasanya I nak tunggu bulan 10 ni...
dan hari-hari yang berlalu I rasa bagaikan begitu lambat...
abang.... i love u so much... muahhhhhhhhh... kishh pp die...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails