Monday, November 20, 2006

wiken saye..











him.. palap..intan..and me..



=)last week - saturday..pegi intan's weeding...

bestnyer tgk org kawin..mcm tak caye je..yg aku dh smpai tahap sebegini..aku dok ingatkan yg aku ni mcm budak baru abih sekolah ajer..xde rase pun mcm diri ni dh matang ..dh boleh kawin.. dh boleh mempunyai rumah tangga..huhuuu...
tapi yang sebenarnya aku tahu..aku pun akan kawin..dan ada rumah tangga sendiri...sape tak mo kan???mase tgk intan besanding tuh.. dlm otak aku dh duk berangan-angan..pelamin camane.. kenduri camaner.. kaler tema ape..hehe.. pastu senyum sorang2.... on da way balik je.. terus becerite ngn mzrh..ngn my fiance... hehee...betapa bahagianya bila dpt hidup besama dengan orang yang kte sayangi..org yg kte cintai..
seriesly... aku nak kawin cepat jugakk...hehehee....

"oh.. mama... saya mahu kawin.." =)
sepanjang2 weekend tu amatla menggembirekan hati..finally... setelah 1thn lebih tak jumpe mazrah.. akhirnye weekend lps ketemu juakk...kan mazrah.. nnt dtg lagi tau.!!sabtu mlm lepas kenduri tu..mzrh n yanie lepak di umah aku..borak2... mengimbau kenangan di UTM.. becerita itu dan ini...biase laa...gossipss..

ahadnye gi jejalan kat Times Square..rase cm teringin jugak nk main2 kat situ... tp,.. tapi...taaaapiiii.. =D
hehee.. lain kali boleh pegi main jugakk...then..lunch kat chicken rice shop.. (sape banje eik.. loqman ngn mazrah ke? ).. mashihhhhh sangat,.. kenyang tak tekire.. herksss... insiden sup bulu ayam buatkan sume org gelak smpai merah-merah muke........










6 comments:

mzrh said...

:D

thanks alot eina!!!!
really enjoy my stay in KL :D

nnt ada rezeki, kite dtg lagi ekkk

eina said...

;)

u r welcome dear....muahhh!!

themint said...

hurm... nak muah jugak lah... muuuaah... hehee... =D

eina said...

harp!!

tak leh muahhh...muahhh...=P

mazrah.a said...

eheh,entri ni pun ade bnyk name saya jugak la... :D

ihihihi...

eina said...

huhuuu...

ape le cik mzrh nehh!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails