Friday, January 26, 2007

b l u r

itz reaally hard 4 me 2 make a decision...
im still stuck wth the situation..
haihh`letih dah memikirkan..
nak je aku nekad ..blah terus..
lagipun aku nak behijrah bukannye dr kampeni kecik ke kampeni cikai2...
masalahnye dari kampeni kecik ke kampeni besar..tp tu la.. sbb kampeni besar tu la aku ghisau...tapi apa yang aku nak ghisaukan..
bak kata CM..whatever u do..wherever u work..d main point is u.. =)
kan? mana2 aku keje pun..kalau aku x perform..kalau 8jam mase keje.. 2 jam je aku keje.. mmg la aku xkan perform.. tp kalau 8jam keje..dan 8 jam mmg aku keje ngn dedikasi.. hurmm sgt la baiknye aku.. tapi kalau asik ngadap komputer je..xkeje.. bosan tu weh....


heh..tapi kan.. aku dh commit ngn kampeni sana...
ngn kampeni sini aku tgu loan aku approve jerk ekceli..
lamenye derang nih.. dh dekat seminggu..kate 4 ari je.. ke form aku xcomplete.. =(
kaalau x stel loan aku..mmg masalah ler jawapnye...

mak ngan abah dh selamat sampai ari selasa lepas... abah batuk2.. mak batuk2 jugak...
skang dh jadi Hj. Haron n Hajah Hasinah.. hehee.. aku? hurmm sendiri mau ingat la kan.. =D

byk tejadi lately..tp aku je malas nk hapdet.. sbb memasing bz.. ibbi pun bz tak hengat.. suke j anji pastu lupa.. bongek sungguh ibbi.. asik gheja..sheja..gheja... tgl tulang ngn kulit ja... x ensem dah.. dh jadi macam cicak kobeng...oghang suh minum sekot emosion x minum..

preparation utk aku nye wedding baru nk mula ekceli... baru nk cr baju.. baru nk tgk doorgift... baru nak macam2 la...insyallah.. kalau xde halangan.. doakan segalanya lancar..kta hanya merancang... Allah lagi bekuasa...


===============================

4 comments:

mazrah said...

"cik eina" going to "puan eina"...
tu tempat duduk tu utk bersanding ke ape tu?
muat ke tu dok 2 org tu?
ke utk nikah tu? ke utk berinai?
ke untuk bergambar sorang2 sahaja?
ke tempat duduk tu sebenarnye besar?
ke mataku yg brmasalah? hehe..
yang mana?

eina said...

ye cik mzrh..tmpat duduk tu gambar ajela.. xde ape fungsi pun..cilok dr web org..hhihii...

mzrh said...

hihi... tau tu gamba hiasan saje,
tu yang nk tanye, yg sbnrnye tempat duduk tu untuk ape?

tk penting pun untuk diketahui tapi. tapi mcm nak tau juge... hehe..
:D

eina said...

oo.. untuk amik gambo ler ..mase berinai rasanye..:D
nnt i tanye photographer tu ehh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails