Monday, May 21, 2007

bongoknyehh!!!

boring laa..
bile xde "kawan" nk g jejalan wiken..
bile xde "kawan" nk lawan2..
bile xde "kawan" nk ajak sembang..
bile xde "kawan" nk marah2..

sebenarnye.. tengah merajuk dengan"kawan" tu..
ade ke org lain boleh anta lagu kat "kawan" dengan liriknye..
dan mmg laa tahu org lain tu dulu suke dekat "kawan" tu...
tapi "kawan" tu dah jadi pentunang orang la..
kenapa nak anta jugak.. tak reti ke?
cube kalau perempuan lain anta lagu kat bofen die?
ape perasaan org lain tu..
tipu le kalau kate tak jeles kan?
hurmm... ntah la...
bongoknyehh rase....

lagu nyer...

9 comments:

cik mzrh said...

teringat pule em..em..
kesilapan lampau..shoohhh shoohhhh..

hihi.

to my fren, sabar yek.tu pengacau jek tu.dugaan jek tu.

kepada penghantar lirik..
jangan laaa..
tunang orang lain tuu..
tak baik tauuu..
debik kang. baru tau.

a3LiNa said...

kesilapan lampau... =)
xde sape yang tak penah lakukan kesilapan kan..
tpi ye lah..
haihh....

grgrgrgrr....

mzrh said...

psstt eina...

jumpe wiken nih ;)

a3LiNa said...

yeay!!!

kte g ramei..ramei.... kte sembang banyak..tp kan mase mcm suntuk kan..

=(

emi said...

eh cik mazrah, cik mazrah nak ke mana?nak turun kl ke?

TuaN aDZMi iDHaM said...

...hurm, if i do somethings that hurt your feeling, i'm sorry...

cik mazrah said...

ha ah emi.naik kl, eh, turun kl.. em,yg mane ntah betul. hihi..

tp sbnrnye bkn kl pun, aku pegi kenduri fana.tp g selangor dulu sbb p saing derang.InsyaAllah.

:D

a3LiNa said...

to TUAN ADZMI IDHAM

heh..jangan buat lagi lain kali.. =)


to mzrh
wah... turun selangor tu.. betape spesifikasi nye jawapan.. :P

cik mazrah said...

kami skema.

:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails