Wednesday, June 06, 2007

huhh...

saya bukan takmo update..
saya jugak bukan malas update..
tapi saya besedih sebab saya tak tahu cemana nak cite...
hurmm....
tapi life must go on.. cedih cane pun saya kenaa kuat jugak..
ni lah dikataan DUGAAN..
dulu2 saya macam tak percaya ada DUGAAN masa bertunang...
tapi sebenarnya dugaan tu lah untuk kuatkan kta..
untuk tentukan kta besungguh sungguh atau tidak..
untuk menguji kesabaran kita...
yang hanya mampu saya lakukan hanyalah berdoa...
takde jalan lain lagi dah....

=)

4 comments:

DarkWan said...

tuhan sengaja ..
menduga kita ..
di atas kesabaran ..
manusia ..

* mod dengar lagu Nash

mazrah said...

sabar yek eina n demin...

sabar itu separuh dari iman.

cabaran ada hikmahnye kan kan kan... you guys sure cherish each other even more kan ;)

"Life is so constructed that an event does not, cannot, will not, match the expectation."

tHeMiNt said...

...haduh... sakit perut nih... mana toilet nih... sini ada toilet dak? kena bayar dak?...

...cik eina, byk2 bersabar naa... nanti dugaan tu akan jadi COBAAN...

=)

a3LiNa said...

thanks mazrah... thank darkwan..

bongok lahh themint!!!
tak mo kawan ngn dia arhh..
dugaan ngan cubaan kan ke sama?
hishh la.. sungguh bongekss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails