Monday, October 29, 2007

to whom it may concern

untuk makluman kengkawan semua..
berat badan saya telah bertambah sebanyak 3kg!!!
ho yeay.... ho yeayy....
seluar-seluar saya yang ketat sudah tidak bleh dipakai..
teramat siksa rasenye nk buh zip... heheeee
selera makan dah bertambah jugak..
pagi saya mesti sarapan... paling2 saya akan makan nasik lemak.
nasik lemak kegemaran saya boleh didapati di Ramal Junction..
nak pegi jauh jugak sebenarnye... tp on the way anta anak2 buah saya ke tadika...just drop by situ je....
makan tengahari sudah pasti nasik berlauk... kalau xbanyak pun sikit2 ajer..
mkan malam saya bermasalah.....
sbb nya bila saya balik keje.. dah mlm.. dlam pukul 7.sengah ke atas...
masalah saya ialah setiap kali saya mencecah kaki ke bilik air.. belum pun sempat saya mandi...
saya akan rasa loya.. dan kejadian tak diingini akan berlaku..
oleh demikian saya membuat keputusan untuk tidak mandi di malam hari...(heeeehee... teruk kan saya??)
tapi kadang2 saya rasa rimas kalau x mandi malam ... ye la seharian badan dh penat.. jadi saya mengambil inisiatif seperti lap badan ker...basuh2 muke ke... tapi tu laa.. saya tak leh masuk bilik air.. makanya pembantu peribadi saya akan buat apa yang patut.... =D

dulu-dulu setiap hujung minggu saya akan keluar jalan-jalan.. pendek nye ialah dating..
sekarang ni ujung minggu saya hanya di rumah...
sabtu buat keje2 laundry... dan memasak...
ahad masak-masak... sebenarnya saya memasak satu hari sekali saje.. kalau masak brekpes.. lunch dh malash... kalau masak lunch... mlm dah malash..

so far kesihatan saya sekarang alhamdulillah....
x mabuk-mabuk sangat dah....
kekadang tu ade la sket2 lagi... tapi x selalu la..
saya pening jugak kalau selalu2 sakit... sbb nnt saya akan malas sepanjang hari...
seperti sedia maklum saya memang la rajin.. :P

hurmm..gambar raya saya telah di corrupt!!!!
saya ingat pasal gambar raya saje mesti saya sedih..

saya tak mau bg orang lain pinjam camera saya lagi..
sorry... huhhh... saya sedih.. =(

12 comments:

mazrah said...

bagus la kamu sihat... :D

ala, baru naik 3 kg takde la nampak lagi kannn...

tak sabar kami nak tengok kamu "gemuk" laaa... hihihi... mesti cute... :")

cemana la agaknye ek... hihihi...

DarkWan said...

mcm tu jugak laa .. perut je maju.

psl kamera tu kan .. amm .. anggap je la itu kifarah atas perbuatan kita .. lagipun ada insan yg lebih tak bernasib baik dari kita .. jgn kata kamera .. baju raya pun xde.

kaaaan.

aZLiNa said...

hurmm...

pasal kamera tu jugak kan...
aku redha dgn sepenuh hati.. =(
wlu pun cedih jugak dlm hati...
huwaaaaaaaaaaa....

emi said...

berat badan aku turun...huhuhu

aZLiNa said...

berat badan ko turun sbb jauh dr gufen...
:P

suh die amik MCSE ke MCP ke nnt aku kasi keje kat heshpi jugak

mazrah said...

tadikan kite pegi wat medical checkap.

berat kite dah naik.

samada penimbang kat hospital tu yang rosak atau penimbang kat umah tu yang rosak.
rase2nye penimbang hospital tu la kan.. :P :P

aZLiNa said...

kamu!!!!

dah naik jugak ye?
a ahh..penimbang tu yang rosak tu.. ataupun org spital tu dh ejas meter bg lari sket..

mazrah said...

fakta yang benar ialah - penimbang kat umah telah rosak.
haha...

yang penting ialah tetap BMI unggul. (:

emi said...

cmne gf aku nak amik mcse..dia bkn bdk sc pun..

kpd cik mazrah:
okla tu naik sket,takde la kurus sgt kan..

mazrah said...

err.. aku memang tak penah kurus. apetah lagi kurus sangat.

ape la ada pada berat? hanya nombor sahaja... kannnnnnnnnnnnnn.. :P

tHeMiNt said...

...lalalalaaa... saya makan nasik untuk manambahkan berat badan saya. saya juga makan bihun PAMA dan megi tomyam... tp, berat badan saya tak naik pon... hampeh...

emi said...

kpd cik mazrah:

kira sedang2 elok la tu ek..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails