Monday, November 05, 2007

after 3 months...



hehee...
nothing to update..
xde cite nk cite.. walaupun x biziiiiiiiiiiiiiii mcm encik encik dan cik cik yang lain...

** gumokk x saye?? **

9 comments:

mazrah said...

ahahaha..

macam tak percaya jek saya nengok gambo kamu ni...

*tampar2 pp sendiri*

jaga diri bebaik ye (;

aZLiNa said...

hehe.. wake up2.. kamu x tdo lahh..
kamu x bemimpi jugak.. :P

tengsss... \:D/

emi said...

wei,byk sgt ke ko mkn?apsal tembam sgt tu?btw,take care

DarkWan said...

GEMOOOOOOOOOOOOKK !!!

Eina gemok. Deng deng deng.

Geeemok. Geeemok. Geeeemok.

Aaaahahahha. Ahahahaha. Gemok weh.

*dang*

Aduuu .. du..du..duu. Krem perut aku.

aZLiNa said...

gelakkan aku siottt...
xper.. :P
janji hati gua senang... =)

alhamdulillah hidup aman makmur dan bahagia selamanya... amin.

mazrah said...

jahat gile darkwan.

ni yang nak marah ni. Grrrrr...Grrrrr...Ggrrrrr

xpe eina.. wat bodo jek.. nanti dia kawen, wifey dia pegnen, baru dia tau nnt...

same goes to emi... ko nnt nak amik air tangan wife ko kan emi kan... hehehe...

*aku sgt protective terhadap eina ni* (:

aZLiNa said...

hehee... macih mazrah..i leviu lahh...

ntahnye emi... nnt ko dh mkn masakan wife ko mesti ko lagi gemok tau...


darkwan..akan tibe masanya untuk kau... tp ko gemok jugak ke?

tHeMiNt said...

...hish... gambaq sapa tu?... saya kenai ka?...

..hurm... nak kena monitor apa yang 'dia' makan nih...

aZLiNa said...

ibbi.. hehee.. sebok nak komen jugak ekk..

ari2 tengok tak kenai lagi ka..
sapa yg bagi makan.. dia ja yang tak gemok-gemok... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails