Wednesday, November 28, 2007

ok.. lets update...

asik nak membaca blog org je.. blog sendiri malas nk update..
tu la.. saya memang malas nak update...
sebab sekarang ni saya sangat sibuk menjalankan operasi mencari rumah...
kalau tiada halangan saya nak menyewa pada bulan Jan 2008.. so sekarang saya sudah sibuk men- survey kawasan perumahan atau pun area-area yang saya target..
setakat ni saya berpuas hati di kawasan Taman Puncak Jalil tu.. sebab kwsn tu agak tengah-tengah dengan tempat keje saya dan ibbi...
tapi kalau boleh saya nak cari di kawasan-kawasan lain jugak..
kepada kengkawan yang ada informasi pasal rumah untuk di sewa... adalah di alu-alukan menyumbangkan informasi kepada saya..
tak baik tau kedekut info.. :P

6 comments:

yang sedang mereng said...

bestnye nak duduk sendiri dah...
:D

bestnye bestnye bestnyeee...

rase best tak?

ekSHen rider said...

puchong adalah habuk.
subang jaya adalah jam.
ampang adalah dua kali jam macam puaka.
pantai dalam adalah high density.

dah pernah usha bandar tasik selatan? taman desa? kuchai lama?

kalau mahu ke area damansara, silalah lihat ara damansara, sri damansara, flora damansara, atau mahu lebih senang.

bukit damansara.

heeee =)

yang sedang bekpes pagi, said...

hee... mesti la beshh...
yang tak besh nye nak mencari nya...

MAlashhhhhhhhh..

ekshen driver said...

cadangan yang baik...

belum la.. bandar tasik selatan area cheras ke?
kuchai lama bukan ke area KL tgh...

area damansara dah pusing2 kota damansara.. sri dara blum.. flora blum..

BUKIT DAMANSARA? waduh-waduhhhhhhhhh.. baik aku tinggal kat PNB Damansara, Jalan Dungun aje.. :P

nixkgeekier.net said...

boring2...
semua tempat kat KL ni susah nak cari tempat takde jem..
cuma teruk ke tak jer..

ekshen rider said...

flora damansara tu sebelah lebuh raya je. tapi aku tak berapa berkenan tempat tu sbnrya tapi ikut orang la kan. ko yg nak dodok, bukan aku. so aku kasi sajesyen je la.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails