Tuesday, December 18, 2007

BirRthDay - 2years

- entry ini penuh dengan emosi kasih dan sayang- =P
sebenarnya hari ni adalah hari ulang tahun perchentaan kitorang..

encik themint n eina UtM..

dedolu masa memula kenal.. nama encik themint dlm phone book saya adalah "themint " nama gelemer la tuh kononnye.. dan nama saya dalam phonebook encik themint ialah Eina UTM..

pemulaan dating kat KL sentral aje mula tu.. sbb encik themint adalah seorang yang "poyo" dan suka bercakap mcm bagus jerk.. maka saya menetapkan syarat yang die kena belanja saya MekDi.. maka.. setelah sekian lama MekDi tak berbelanja maka satu hari encik themint menunaikan janji nya di KL Sentral tuh...makan jerk time tu.... xde feeling meeling...

selepas pertemuan di KL sentral tuh... persahabatan semakin baik.. ala-ala rapat la gitu.. selalu YM.. buzzz buzzz.. chatt chaatt... dan encik themint selalu mengadu kesusahan dia .. kegembiraan dia.. segala macam laa.. maka bertambah erat persahabatan itu....tak ketinggalan .. terjadi satu pertengkaran kecil antara saya dan sahabat baik saya - JAMY . Dengan macho lagi berhemah nya encik themint telah memujuk saya... (nak dijadikan cerita jugak... sahabat baik saya jugak lah yang mula-mula bawak encik themint jumpa saya masa jemput saya di hentian serdang pada tahun 2003). kawan baik saya -> JAMY <- kawan serumah encik themint.

semasa pertengkaran kecil dengan kwn baik saya tu lah encik themint telah mencuri hati saya.. hehee...

sekarang!!!

saya bahagia dengan encik themint saya yang tak disangka-sangka menjadi teman sehati-sejiwa-sehidup-selamanya....


to encik themint yang selalu menghiburkan hati saya.. i lebiuu so much ibbi...


2 comments:

saya budak comel said...

ececece...

semoga berkekalan to eternity... aminn aminn..

;)

sue said...

:) ala tomei nyer kisah korang...
moga bahagia samapi ujung nyawa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails