Monday, December 31, 2007

byebye to 2007

hoyeayy... hoyeayy....
selamat datang 2008..
semoga 2008 memberi lebih bermakna dan bahagia buat aku.. bertambah-tambah.....

tahun 2007 berlalu dengan begitu pantas..
terasa mcm je kena tinggal sorang2 masa ibbi pegi Sudan selama 2 bulan...
terasa mcm baru je sebok2 dok buat persiapan nak kahwin.. beli barang tu barang ni...
masih terasa kegumbiraan menjadi raja sehari.. =P

rupa-rupanya dah nak masuk ke tahun baru...
yang pasti tahun 2008 saya akan lebih bz..
yang pasti tahun 2008 saya akan lebih bermakna dengan menanti kehadiran baby... =)
yang pasti tahun 2008 saya akan lebih mencabar...

azam saya tahun 2008 ni?
setiap tahun rasanya ade je azam yang belum tercapai...
dan azam tahun lepas akan di bawa ke tahun 2008...
anyway saya amat mengharapkan 2008 akan lebih buat saya gembira dan bahagia...

minggu ni aku teruja dengan semangat nak pindah ke umah baru...
ikut planning yang dbuat... insyaallah tahun baru maal-hijrah (10 Januari 2008 bersamaan 1 Maal Hijrah 1429) kami masuk ke umah baru....

anyway...kepada kengkawan ku sekalian...
selamat menyambut tahun baru.. semoga tahun baru ini akan memberi lebih kejayaan... kegembiraan dan kebahagiaan kepada korang sume!!

7 comments:

DarkWan said...

Hon! Hon!

mazrah said...

yup, semoga 2008 akan best! ;)

emi said...

selamat berpindah ke rumah baru...

selamat menanti kehadiran baby...penyeri rumahtangga korg..

DarkWan said...

Aha. 3 pengkomen tetap sudah memberi komen. Sila buat entri baru !

aZLiNa said...

woooOOOoooo...
kate kat aku yer...
x cukup... nak lagi.. nak lagi...
hahaa aku kan tamak penkomen..

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

Anonymous said...

I founded your post on other lang

פסיכומטרי
קורס פסיכומטרי
לימודי פסיכומטרי

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails