Monday, December 03, 2007

pertama kali..

pertame kalinya semalam aku pegi klenek..
suspen jek scan..

doc tanye nak scan?
nak scan boleh? aku plak tanya doc tu balik.. (hehee...bongek...)
pas cek tekanan darah... doc suh aku bebaring di atas tempat nk scan tuh..
doc ckp kat B.. kalau nak tengok duk ujung kaki.. hee...excited tol...
sekali dah scan doc tunjuk.. tu kepala die.. tu tangan.. nmpk jari2 kecil yang comel...tu kaki... tolak kuat sket nampak jantung dia.. =)

mengidam? hehe... aku tak pasti spesifikasi mengidam yang macam mana.. tapi ada satu malam tu.. dlm minggu lepas la.. aku mimpi... aku makan buah limau bali...
mungkin sbb weekend yang sebelumnya tu aku p kenduri Rin kat Ipoh..lalu kat Gopeng.. nmpk buah limau bali banyak... tp xkan la sampai masuk dlm mimpi2 kut.. :P
pas makan buah limau bali tu aku nmpk buah delima.. hehee.. buah delima yang isi dia kaler pink2 sket.. (masih dalam mimpi nihh)...
keesokannya aku btau kat B aku rasa teringin la nak makan buah-buahan tu... makanya.. sabtu yang lepas ... pas balik dr Klinik.. kitorang pun pegi cari buah limau bali ngn buah delima tu..
sampai jerk umah.. terus B kupaskan buah limau bali.. cicah plak ngn kuah rojak..perhh... sampai ke malam aku makan buah limau bali tu... memang besh!!!!

siap cerita kat Kak Lang tadi akan keperihalan mengidam aku.. dia pun cakap.. " ishh... macam sedap pulak limau bali hang nih.... "

peyut saye dah besar sikit la.. hehee... =)

7 comments:

yg.baca.dan.tersenyum said...

comelnyee....

:D

*big hug*

ekshen rider said...

"bonegellls..."
"jangan panggil bonegells"

petikan ini diambil dari cite MaMa Tanjung. Huehuehueheu.

emi said...

gembiranya cite org yg sdg mengandung...

take care..

aZLiNa said...

macih kamu..

macih jugak ekshen bongelss..

macih jugak emi...

ekSHen rider said...

aku xckp pape pun. tayah le nk time kaseh pun.

tHeMiNt said...

...lalalaa... mengidam jugak nih... nak 'sportrim', 'stereng momo', absorber yg boleh ejas' dan ada lagi lah... hehee... nih kigha mengidam jugak ka?

*bertanya makna tak ketahuan nih... hehee... =D

aZLiNa said...

mak aii.. mengidam teghuk nih..
jawapan nya adalah.. tak bleh!! =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails