Monday, December 31, 2007

byebye to 2007

hoyeayy... hoyeayy....
selamat datang 2008..
semoga 2008 memberi lebih bermakna dan bahagia buat aku.. bertambah-tambah.....

tahun 2007 berlalu dengan begitu pantas..
terasa mcm je kena tinggal sorang2 masa ibbi pegi Sudan selama 2 bulan...
terasa mcm baru je sebok2 dok buat persiapan nak kahwin.. beli barang tu barang ni...
masih terasa kegumbiraan menjadi raja sehari.. =P

rupa-rupanya dah nak masuk ke tahun baru...
yang pasti tahun 2008 saya akan lebih bz..
yang pasti tahun 2008 saya akan lebih bermakna dengan menanti kehadiran baby... =)
yang pasti tahun 2008 saya akan lebih mencabar...

azam saya tahun 2008 ni?
setiap tahun rasanya ade je azam yang belum tercapai...
dan azam tahun lepas akan di bawa ke tahun 2008...
anyway saya amat mengharapkan 2008 akan lebih buat saya gembira dan bahagia...

minggu ni aku teruja dengan semangat nak pindah ke umah baru...
ikut planning yang dbuat... insyaallah tahun baru maal-hijrah (10 Januari 2008 bersamaan 1 Maal Hijrah 1429) kami masuk ke umah baru....

anyway...kepada kengkawan ku sekalian...
selamat menyambut tahun baru.. semoga tahun baru ini akan memberi lebih kejayaan... kegembiraan dan kebahagiaan kepada korang sume!!

Tuesday, December 18, 2007

BirRthDay - 2years

- entry ini penuh dengan emosi kasih dan sayang- =P
sebenarnya hari ni adalah hari ulang tahun perchentaan kitorang..

encik themint n eina UtM..

dedolu masa memula kenal.. nama encik themint dlm phone book saya adalah "themint " nama gelemer la tuh kononnye.. dan nama saya dalam phonebook encik themint ialah Eina UTM..

pemulaan dating kat KL sentral aje mula tu.. sbb encik themint adalah seorang yang "poyo" dan suka bercakap mcm bagus jerk.. maka saya menetapkan syarat yang die kena belanja saya MekDi.. maka.. setelah sekian lama MekDi tak berbelanja maka satu hari encik themint menunaikan janji nya di KL Sentral tuh...makan jerk time tu.... xde feeling meeling...

selepas pertemuan di KL sentral tuh... persahabatan semakin baik.. ala-ala rapat la gitu.. selalu YM.. buzzz buzzz.. chatt chaatt... dan encik themint selalu mengadu kesusahan dia .. kegembiraan dia.. segala macam laa.. maka bertambah erat persahabatan itu....tak ketinggalan .. terjadi satu pertengkaran kecil antara saya dan sahabat baik saya - JAMY . Dengan macho lagi berhemah nya encik themint telah memujuk saya... (nak dijadikan cerita jugak... sahabat baik saya jugak lah yang mula-mula bawak encik themint jumpa saya masa jemput saya di hentian serdang pada tahun 2003). kawan baik saya -> JAMY <- kawan serumah encik themint.

semasa pertengkaran kecil dengan kwn baik saya tu lah encik themint telah mencuri hati saya.. hehee...

sekarang!!!

saya bahagia dengan encik themint saya yang tak disangka-sangka menjadi teman sehati-sejiwa-sehidup-selamanya....


to encik themint yang selalu menghiburkan hati saya.. i lebiuu so much ibbi...


Monday, December 03, 2007

pertama kali..

pertame kalinya semalam aku pegi klenek..
suspen jek scan..

doc tanye nak scan?
nak scan boleh? aku plak tanya doc tu balik.. (hehee...bongek...)
pas cek tekanan darah... doc suh aku bebaring di atas tempat nk scan tuh..
doc ckp kat B.. kalau nak tengok duk ujung kaki.. hee...excited tol...
sekali dah scan doc tunjuk.. tu kepala die.. tu tangan.. nmpk jari2 kecil yang comel...tu kaki... tolak kuat sket nampak jantung dia.. =)

mengidam? hehe... aku tak pasti spesifikasi mengidam yang macam mana.. tapi ada satu malam tu.. dlm minggu lepas la.. aku mimpi... aku makan buah limau bali...
mungkin sbb weekend yang sebelumnya tu aku p kenduri Rin kat Ipoh..lalu kat Gopeng.. nmpk buah limau bali banyak... tp xkan la sampai masuk dlm mimpi2 kut.. :P
pas makan buah limau bali tu aku nmpk buah delima.. hehee.. buah delima yang isi dia kaler pink2 sket.. (masih dalam mimpi nihh)...
keesokannya aku btau kat B aku rasa teringin la nak makan buah-buahan tu... makanya.. sabtu yang lepas ... pas balik dr Klinik.. kitorang pun pegi cari buah limau bali ngn buah delima tu..
sampai jerk umah.. terus B kupaskan buah limau bali.. cicah plak ngn kuah rojak..perhh... sampai ke malam aku makan buah limau bali tu... memang besh!!!!

siap cerita kat Kak Lang tadi akan keperihalan mengidam aku.. dia pun cakap.. " ishh... macam sedap pulak limau bali hang nih.... "

peyut saye dah besar sikit la.. hehee... =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails