Monday, January 14, 2008

umah baru... =)

penat nye sangat2....
2 hari yang lepas adalah hari operasi pindah dan angkat barang2...
malam tadi..malam pertama bemalam di umah sendiri...
umah ku syurgaku.... =)
simple jek umah aku... xde perabot bebagai-bagai...
kat hall.. ade rak tv... ade rak buku...
kat dining hall.. ada set meja makan untuk 4 orang..
kat dapur ada kabinet dapur..... ada rak pinggan...
kat bilik tdo.... ada katil... ada lemari baju... ade tempat gantung2...
tu je kut... hehee... sket je kan?
lain2 nye blum abih men shopping...

che bu plak kena masuk ICU...
2 weeks... mmg kena overhaul sume sekali...
overhaul? erkk... $$$$ lagi..... haihh.... sabo je ler...
sekarang ni tepakse aku tumpang pegi keje ngn kak hirda...
nasib laa bejiran dengan kak hirda... satu office dan satu taman...

memang beshh umah baru... pantang teletak barang sepah2.. mmg kena bebel ngn aku...
aku pun same... pantang sepah barang merata-rata... pasti encik demin membebel kat aku jugak...

alermakk... gambar umah dh amik... tp blummm upload lagi.. nanti2 la... =)
ok then.. smpai jumpe lagi....

7 comments:

ekshen rider said...

Nanti aku datang rumah ko.
:
:
:
:
:
:
:
:
Tapi bkn nk menolong le. Nk makan prii kenduri bukak rumah je. Kihkihkih.

ekshen rider lagi said...

oy korang. komen la weh.

ni sbb xde promosi berkesan la entri ni xde komen neh. isk isk isk.

emi said...

sori la,agak bz la..buat keje sorg2,partner cuti lama...


selamat berpindah ke umah baru...kat mana ek umah ko?isi ngan brg2 penting je dulu..nnt2 beli la brg lain kan...

okla, take care

aZLiNa said...

ahaks...

tengkiyu.. tengkiyu... 4 all ur support..

satu lagi pengkomen setia..
cik ajah.. komen please.. then dah cukup pengkomen leh buat entry baru... :P

cik ajah said...

bestnye duduk umah sendiri. :)

ekshep rider muncul lagi said...

Hahak. Pengkomen tetap blog. Ala2 Malaysian Idol la neh. Mazrah duduk tengah. Aku kat tepi jadi Roslan Aziz, Emi jadi Paul Moss.

Utk Cik Ajah - bukan setakat duduk je best. Berguling-guling apatah lagi. Tilam baruuuuu tuuuuuuuu. Slumberland eh?

tHeMiNt said...

...lalalalaaa... cerita apa pulak nih?... tak byk komen pon...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails