Friday, February 15, 2008

lamenye x update?

lama nye rasa x mengupdate blog ini...



macam nak tutup terus pun ade... =D



tapi sayang le plak .... dari tutup terus baik biarkan tak ber update.. =P
ehh.. birthday saya punye story pun x di update??
tapi.. xde pun meriah sangat besday saye tahun ni..(maybe dah terase pertambahan umur yang ketara)... nak-nak pulak dah pegnen skang ni.. lagi la terase petambahan umur.. huhuuu...
sebabkan 1 feb tu saye cuti (hari wilayah persekutuan)...dan enchik ibbi saya bertugas (selangor)... makanya tak de ape2 peristiwa yang beshh tejadi...

keesokkannye aje pegi makan2... (makan lagi.. sbb tu aku makin gemuk... baby pun makin beshar dahh...)



==========================



besday kali ni banyak kali makan kek... 1st makan kek ngn kak lang n amey kat midvalley...pas tu esok nye makan kek lagi kat SR kat Alamanda... pas tu makan-makan ngn opish mate beramai-ramai di Decanter, TTDI.. ade kek jugak kat situ...

semalam... V day..mmg le aku xpenah celebrate pun.. n mmg aku xsuke pun sambut2 Vday ni...
tp smlm balik keja... aku tgk ade kotak A4 indah kiat atas meja makan?
aikk?? nape sepah2 atas meja makan lak nih.. sekali aku bukak.. ade bunge.. ishh.jiwang le jugak laki aku ni.. =P .. nyway tenkiyuuu so much to my ibbi ....

tu je lah.. :D ...

3 comments:

DarkWan said...

Gambar kedua tu mcm penah tengok je.

emi said...

romantik sggh laki anda...jaga baby baik2...

mazrah said...

waaa...romantik nyeee demin...
:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails