Tuesday, July 08, 2008

Nursery oh Nursery!!!!

becakap mengenai Nursery....

aku melawat 4 pusat asuhan last week,..

Nursery A:
- baby sitter melayu sume dan nmpk mcm budak2 je...
- ade 14 org baby bawah umor 1thn...
- pegi melawat ke bilik asuhan baby..
- bilik pengasuh di bahagian atas
- harga Rm 280
hurmmm.... aku bagi 2 bintang jek... sbb baby ramai sangat nnt derang tak tumpu kan perhatian pada Aira...

Nursery B:
- baby sitter ade indon maaa....
- TAK BAGI KITORANG MASUK TGK BILIK BABY!!!!
- harga RM 260
aku bagi kosong bintang....


Nursery C:
- dekat ngn umah....
- baby 7 org... yang jage baby tu umor ala2 30 thn keatas... nmpk muke cam melayu tapi bile ckp indon maaa...
- bilik baby so far ok... pun kat atas
- harga.. RM 280 jugak
yang ni aku bagi 3 bintang sbb dekat ngn umah walaupun pengasuh die ade indon....

Nursery D:
- tak jauh sgt dr umah
- baby bwh setahun 1 org ajer!! (muka aku dah beseri2 )
- bilik baby di rumah yang berasingan!!!! umah sebelah.. kompem budak2 yang umor 2-5thn tak bising sgt... n aku rase lagi selesa di situ..
- harga pun cun... RM 250 tapi die ade yuran pendaftaran.. tak kisah la coz yuran pendaftaran tu sekali jek bayar...
- pengasuh melayu dan muda2 belaka... average umor dllm 20-30 tahun....
- pusat asuhan berdaftar... kre kalau ape2 jadi , senang cite la...
hurmm aku bagi 5 bintang untuk Nursery nih...

so.. the decision was made... hopefully Nursery nih dpt menjaga Aira dgn penuh kasih dan syg... =)

2 comments:

azzamoro said...

kak ina,
aira dah pandai buat ape???
hehehe..
bile turn kite ni.. kite dah penat....

eiNa a.K.a Mrs.tHeMint said...

ehee.. aira dh pandai borak2... senyum2...
azza bile due nih? nnt besalin kat mana?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails