Thursday, September 04, 2008

meneghap!!

huhuu.. si anak dara aku dah bleh meneghap!! yeshh!!!
congrat beteii (ala-ala industan nye cakap)...
kejadian berlaku pada jam 6.lelebih petang semalam.. pas amik dia dr nursery... main2 jap ngn si gebu tuh... pas tu baru aku ke dapor... tinggal la dia sengsorang depan TV atas play gym die tuh.. ** Aira sangat suka tengok TV **... sambil2 masak apa yang patut.. ( huhh!! jangan tekejut ye.. aku dah mula suka memasak kengkawan... ) aku pun jenguk la anak dara tuh buat apa..jeng jeng jengg..sekali tengok bontot dia dh kat atas.. pas tu dengar sora mcm2 dah.. penat lah tuu..arr.. aaa.. phuhhh.. suma kuar.. meleleh leleh air liyurrr ... mama dengan pantas memberi semangat..lama jugak la duk meneghap... dh tengok die letih aku pun alih laa badan dia.. heeehee..
Aira.. Aira.. buah hati mama ngan daddy nihh...
ahad nih Aira 4 bulan.. berapa kg laa plak.. nak dukung lama2 memang harap maklum la kan..
baju raya shopping tak abih llagi.. tahun ni.. leh wat collection raya tuk Aira gak nih..
hurmm posa pun baghu 3 hari dah berangan nak ghaya!!!

1 comment:

Mrs.R @ Emi said...

congrats aira!!xsabar nk tggu emily lak meneghap!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails