Saturday, December 06, 2008

demam campak kecik rupanya.....

patut laa si kecik tuh demam panas dan lambat kebah..
ghupanya nak naik campak.. bukan campak yang besar tuh... tapi campak yg kecik2 tuh... orang kedah kata "sekam".. doctor kata mizle.. cam virus la... dia akan hilang dengan sendirinya.. padan la demam..kebah sket,.pastu panas balik... ada satu malam tuh, aku sampai tak tdo la,, asyik tuam kan dia.. dan hasilnya esok pagi dia bepeluh sangat2.. tapi tetiba aku ngn enche dmint kmusyiklan yang teramat.. sebab dah naik mcm ruam2 tuh.. sms mak ngan abah tanya... campak ka mcm tuh.. mak cakap tu campak kecik atau sekam... tapi untuk kepastian... khamis tuh kami bawak p klinik sekali lagi..dan doctor sahkan kompem demam campak kecik tu la... atau pun mizle.. xdak ubat apa.. just sapu ngan bedak sejuk ja...


hehh.,, cian aira, kecik ekcik dah kena campak.. tapi sangat la baik nya sikecik nih.. tak nangeh pun,.. muka je masam.. orang usik usik pun tak senyum... muka series abih...
mintak la kejap je mizle nih.. nnt raya ngan muka bebintik bintik lak..
Aira, semoga cepat sembuh tau!! nnt mama beli adiah na...


2 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

semoga aira cepat sembuh...
Hari ni aira mcm mana?

eiNa said...

mashih aunty tiara...ari nih aira dah sehat.. alhmadulillah...akai pun bnyk jugak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails