Monday, December 01, 2008

demam lagi...

semalam baby mama demam lagi.. :(
panas sangat badan dia.. ghiba dia rasa mcm kena cerek panas..

jelumm..jelumm.. pas makan ubat... jelum lagi.. dlm kul 1.30 pagi sampai 3.30pg..
pagi ni dah kebah dah sikit... akupun mcm ting tong je.. tdoq tak cukup...
ni nak masuk 7bulan nih..demam nak buleh perangai baru laa tu..
semalam dh tunjuk skill tebaru dia.. ari ni kompem tepat kul 5petang aku choww... silap2 time lunch aku lunch kat taska jerk..

4 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

ohh.. ari ni aira camner??

eiNa said...

demam lagi sket2.. bagi bekal ubat kat nurseri dia.. =(

Sue@MamaMaryam said...

ala cian aira.. harap btambah ok pg ni :) maryam pun x sihat..selsema dr sabtu..umah bhabuk.. x siap lg renovate nya..

lovelymummy said...

anda di tag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails