Wednesday, January 14, 2009

sesaja...

saya bizi.. tapi saya nak jugak apdet.. heuuheuehe..



Aira majuk..kena duk dalam playpen, kalau letak dalam walker suma tempat dia tolong "kemas"..letak kat bawah lagi la laju dia pi..tepaksa laa main dalam playpen sedangkan mama ngan daddy busy.. mama kat dapoq, masak... daddy tengah sidai baju kut time neh..kekee.. layan teether ja.. duk kat penjuru plak tuh...


nih? saja ja.. xdak cita pasal gambar ni, cuma cuba teka cemana mama duduk dan aira duduk? heheee...

8 comments:

Elyn said...

lega dgr pasal kes aira kene cubit tu.... hihih penin pale den nk tgk pic kamu ni terpusing2 hahaah

cikYanie said...

mama aira join dlm playpen sekali ka??
hehehe

Aku Bukan Bidadari said...

hih hi hi, tiara tgk muka aira ni macam ayra .. hi hi hi

Magnificent Moments of Life said...

alahai aira, jgn majuk k. dtg rumah auntie and memain dgn kakak sasha.

CUTENYA AIRA........gerams

eiNa said...

elyn: buat acrobatic tue..hehee.. tu yang tunggang langgang..

yani: mau roboh playpen kalau mama dia join sama dalamtu..

tiara: ye ker? nama pun dah dekat2 dah.. Aira jadi kakak kembar Ayra lah..

Linda: insyaAllah.. tima kasih.. mama dia x cute ke?

Jiey^Mien said...

Seb baik takde ape2..

mummy_adam said...

baik nyer aira dok dlm playpen.. kalau adam, jgn haraplah.. pandai aira duduk tp mama plak kena golek2.. hehehe :)

eiNa said...

Jiey Mien: alhamdulillah...

Mummy adam: yaa... mama nye yang kena golek2..heheee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails