Tuesday, April 14, 2009

..Aira "mengemas"...

... mari bercerita dengan Aira..
kali ni Aira nk tunjuk kat kawan kawan camne Aira tolong mama Aira kemas..mama kan malas ...
memula tengok apa perlu di buat.. mana satu nak mula dulu nih.. oke.. kita amik yang dekat untuk capai di tangan..


amik satu..buang bawah..amik satu..buang bawah....

dah..semua dah kat bawah.. what is next?

check apa benda...iiee..banyak nya barang mama, buku apa nih? oo..buku budget mama..kekekeee

apa lagi nak buat nii?!!
mama: muka nakal ye..nanti mama harpp Aira

spot check handbag mama laaa pulak..
Mama:yang kotak ijau tu bukan mama bawak p keje eik.. tu baby yang main tau...

yeayy!! muka orang puas hati dapat "kemas" ...



tengok baju Aira nih..apaa laa mama ni baju dh tak dak butang pun bagi Aira pakai..
cian Aira..baju tdo pun mama x beli eih.. er... besday Aira dh nak dekat ni..Aira xnak wat wishlist ke?hihiiiii

14 comments:

Anasfadilah said...

hahaha...cute jek aira gambar last sekali..muka pueh hati tolong "mengemas"...heheh

Aku Bukan Bidadari said...

wah aira..sanagt cute n bertambah gorgeous!!!

Salina Inzaghi said...

hahaha suka betul dia bergambar ek

yaNadzuL said...

Comeyyy nya aira..cute girl..

DYLA said...

bijak, bijak!

mcm ni la anak mama...

MeL said...

good girl aira tolong mama mengemas ye hehe..dkt setahun da umur aira, big girl! lps ni toddler da, not a baby anymore ;p

eiNa said...

dila: skang mmg feveret dia tlg "mengemas.. "

tiara: thank u aunty tiara.. Ayra pun comel gak..tepek la gambar baru Ayra lagi..

kak nani:hihii...pantang nmpk camera..

yanadzul: masheh...

dyla: ehehe..tambah keja utk mama kan.. baguss.. :p

mel: tu la..dh jd toddler dah.. tp still mama panggil baby.. dh jdi nickname la plak..

Mrs.R @ Emi said...

eee...mesti lasak sgt2 dia ni skang kan..muka yg "puas ati leh mengemas" tu mmg seswai...gelak je tgk

Mrs. Hasanif said...

bagus2 ada bakat tpendam nih... rajin anak mama ni..ikut sapa la ek??

k.cik klu nak tempah goodies bag cuba tgk sini http://d-tangan.fotopages.com/ ni fp kwn km.... harga ok..mampu ditempah..hehehe

Elyn said...

hihihi puas hati aira ek!!! syabas2..... nnt wafiq join skalik!!

Nazuha said...

comelnye aira duduk katak.. :)
aira kisai beg mama carik lipstik eh..

eiNa said...

emi: a ah.. senyum nakal namanya tu..

sue: goodies bag? ahaks..k.cik buat kecil-kecilan saja..

elyn: a ah..sure nnt wafiq lagi expert :p

nazuha: aira cr compact powder sama tu..kekeee

Daddy Aira Irdina said...

...baby aira, jgn lupa 'ngemash' dapur mama jugak tau. mama tak proper susun brg2 kat dapur ar... nanti daddy bagi upah untuk baby aira tau... hehee... =)

cikyanie said...

geram lah aku dgn aira ni.. ishh :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails