Thursday, July 02, 2009

..encik dMinT..

sambungan TAG pasal En.dMiNT kali ni Tagged dr mama Emily plak..


Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya
KL SENTRAL.. lalaa… sorang di atas sorang di bawah.. dia duk tengok saya dari atas..(uhh malu i..)

Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan…-
Ensem..gaya mau ada.. pendiam..pemalu..aku lagi ckp byk dr dia..

Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda ...
dalam keter je ..pastu balik smbg sms..


Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?-
2005-2007

Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?-
1 tahun 10 bulan

Kejutan yg pernah dia buat pada anda …
masa dia balik dr Sudan..huuh.. ingat xjadi balik dah.. kantoi kat Sudan ke… pastu beli present mcm2... masa raya thn 2006 dpt Hadiah hari raya..slalu dpt duit raya..ni dapat adiah..

Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga …
macam2 plan…

Bagaimana dia melayani karenah anak2 ?
rjin melayan..main mcm2..

Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda...
biasa2 saja…

di sini sy nak TAG :
kengkawan yng nk mengimbas kenangan pasal asben memasing ..dipersilakan..

1 comment:

FIESYAH said...

mcm seronok je tag ni...he..he...leh mengimbau kembali time cintan cintun dulu..he..he..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails