Tuesday, November 03, 2009

...kusangkakan panas berpanjangan, rupanya...

hujan lebat di tengahari!!

argh~~ speechless + sad + sedih + bingung ...

lepas balik dr Cameron aku dikejutkan dengan BIBIK yang jaga Aira menghilangkan diri..
padanla masa aku di Cameron 2-3 kali dia call , aku ingat apa laa masalah bibik nih duk tanya tuan umah dia..

haduiyyaaii.. dalam hal ni aku tak salahkan bibik tu jugak.. sbb nya owner dia pun salah jugak!!
bayangkan la beras dlm rumah dah habihh pun tak beli.. abih tu anak dia nak makan apa? padanlaaa ada satu petang tu aku masak mee goreng, anak dia datang main dengan Aira.. aku bg makan mee... mcm tak penah jumpa dengan makanan.. OK! enuff nnt banyak plak aku burukkan orang..

so skang aku kena antar Aira ke nurseri.. AGAIN!!!

ya Allah.. permudahkanlaaa segala urusan kami sekeluarga...!!

5 comments:

Lin said...

kak eina...si aira dah mcm muka mama dia dah..kecik2 muka daddy...dh anak dara muka mama..hehehehe

to aira: pandai2 bwk diri nk nurseri ye...aira cantik..bdk lawa...jgn nangish2 ok...nnt aira boleh la nasihatkn husna...husna kuat nangish..

azzamoro said...

laaa padanla dia tepon byk kali kan kak ina.. ingtkan nak kirim strawberry. isk... kesian aira.. xyahla antar kat nursery yg kene gigit tu..

Elyn said...

lorrr kesian pulak kat anak die!!

kinna said...

aiyok! habesla aira pasni..
a'ah, jgn antar nursery lm..try nursery br..

eiNa said...

Lin: mama dia xlawa ka? huhuu..
Aira nangish mama dia pun nagish arr..

Azza: tu la pasai..k.eina anta taska lain..dekat skit ngn umah tp stil dlm pemantauan ...

Elyn: =(

Kinna: a ah.. try nursery naru ar..harap2 suma OK..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails