Thursday, January 07, 2010

20 bulan sudah..


hari ni si dia kecil ini sudah 20 bulan..lagi 4 bulan 24 bulan bersamaan 2 tahun ooo...

cepatnye rasa.. nak upload gambar baru pun xde ..
tunggu laa intenet pasang kt umah nnt..
sampai jemu laa korang tgk muka anak dara kecik saya tuh...


kejap betul masa..saya baru duk terasa suspen teringat bila dpt tahu sya peknen..
pas tu buat preparation nak ada baby..
suspen nak beranak..
tetiba dia dah nak masuk 2 tahun.. huhuuu..

8 comments:

Elyn said...

suspen tul igt u pregnant eina heheheh.

Mama_Aqish said...

wah...comeinyer baby tu...so cute

iem said...

kejap je masa berlalu eik

eiNa said...

elyn: ahaks... insyaallah kut..

mama aqish: tu aira umur 1 hari

iem: a ah..cepat je kan..

lin muhamad said...

sedih kan eina..rasa cepat nye la anak dh besar...tak puas main2 ngan dia..tengok keletah depa.

-eina kita beli sticker tu kt psr tani ptrjya ni.1kpg tak silap 3.50.beli 3keping 10rgt.eina gi la beli.adaje tiap2 minggu-

5577 said...

cpt tul kan rs ms berlalu.. farah kekdg pun masih tak percaya dh anak 2.. boleh? hahaha..

komen ke ketas komen kpd komen elyn:
wah wah.. insyaAllah..
coming laa tu.. hehe..

eiNa said...

Lin: 3.50 jek? wahh.. nak kirim bleh?!!

Farah studio: ahahah.. belum lagi la saya tak besedia lagi tpi kalau ada rezeki saya tak tolak.. :P

nurulayuni said...

hye eina..dh besr bb ek..
dh bleh tmbah adik beradik aira ni..hehe..
jom tukar2 link..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails