Wednesday, March 17, 2010

hobi saya...

Nama saya Aira Irdina. Saya berumur 1 tahun 10 bulan. Hobi saya ialah "mmaaaiiinnn".
Saya suka main dengan komputer kecik saya, saya  tekan abc ikut suka hati. Kadang-kadang bila saya geram, saya akan pijak2 saja komputer saya.



Saya juga suka tolong mama saya di dapur. Bila mama saya sibuk memasak.. saya pun akan sibuk memunggah pekakasan dapur mama saya. Saya boleh jadi kreatif dengan main mainan buatan sendiri.. tengok saya susun jadi rumah pangsa.. hahahaa padan muka mama saya kena susun balik lepas tu.
saya jugak sangat sayang dengan bear2 saya.. sejak mama belikan stroller kecik untuk saya, hari2 saya bawak bear saya pusing2 dalam rumah.

saya memang sangat suka manthi (mandi)...  bila mama saya balik keja n nak mandi malam, saya memang sibuk nak mantiii ... kalau mama saya tak bagi manthii saya akan menangis sekuat hati sampai mama saya bagi saya mainn air jugak..
setiap hujung minggu, mama saya pasti bawak saya ke Giant kinrara untuk bagi saya main playground...sebab setiap kali lalu di depan playground atau taman atau taska yang ada mainan terus saya nak maaaiinnn...

Sekian,
aiyaa.. (aira)

15 comments:

Mama_Aqish said...

hobi girl memang camtu...leh la geng dengan aqish main pinggan mangkuk kat dapur...habis tonggang langgang dibuatnyer....tomei aira..

Ju@Lucky^Mummy said...

comel~~! heee
sama je cam Tsara. suka sgt explore dapur mummy nya..

lin muhamad said...

aira,peberet sama je ngan sara..cuma main ngan doll tu takla..sara nye peel cm boyish sket...huhu

DYLA said...

heheheh, comey!

comey nye laptop kecik aira tu..

mostly hobi aira ngan inas ni lebih kurang je.... maklum la anak dara...

azzamoro said...

bile la nak dpt baby gegirl ni. geram tgk aira..hehe

eiNa said...

mama aqish: harap2 sampai kebesar laa suka main didapur.. ;p

mummytsara:xpe..kita pantau jek klu derang main kat dapur..jgn merbahaya dah..

liin: sara tak suka main doll eh, xpe ganass sket..

dyla: laptop tesco sajek.. :P

azza:xpe muda lagi..bleh dapat bb girl lagi..hehee

tomme said...

cute nye aira....... bila aira blh dpt adik, nnt blh main sesama ;)

eiNa said...

tomme!! aira suke gile ngn bear ko tuh.. tengok dia duk usung rata.. :)
bile ko nak jalan2 umah aku ngn lokmee ni..

alyyani said...

makin cerdik aira. tau apa nk buat tuk isi masa tu :)

5577 said...

cute..! waaa, rajinnye aira tolong mama.. bagus bagus..
heee, sama laa ngan nadhrah main je kejenye..

MeL MikaiL said...

aira jomlah playdate ngan mika..kata umah da dekat hehe..

eiNa said...

alya: kra cam isi masa sendiri laa nih.hehee


farah: ahah..rajin bagi mama keja jugak.. :P

Mel: jumm!!! bilekah?! slalu i pegi gnt knrara on saturday or sunday evening..

mummy_adam said...

maiiinnn ngan adam jugak nak :)

Elyn said...

hamboi byk nyer mainan!! pinjam sikit leh aira??

eiNa said...

adam: jumm... :) kte mai sama2..

elyn: meh ajak wafiq sama meh.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails