Thursday, April 29, 2010

kosong.

1. tengah2  kat opis ni bz giler ade orang headhunt aku plaks
2. rasa nakk sangat pegi, tapi kat KLC.c plaks.. jenuh aku nak mendrive dan parking bagai2...
3. bukan senang nak masuk situ.. headhunt plaks tuh kan... ni peluang nih..camana nih?
4. tapi kat sinin tengah ada visitor yang asik2 nak meeting.nak sangat tengok muka ayu aku n cik maya karin..nasib mamat tu encem..bleh cuci mata..  cara dia present and discussion aduh.. terpesona i.. =P (peace daddy).
5. bila ada visitor vs meeting backtoback, camna aku nak pi intview?!
6. sinipun aku dah tak berapa ada hatidanperasaan dah.
7. otak aku serabut cam benang yang bersimpul.. sana sini berselirat..
8. utang nak pi vacation pun x dapat nak tunaikan lagi...

hurmm.. ntah. kosong. noktah.

ps:rasa nak update macam2 tapi xde mood..sebab rasa tension+stressed... adakah perlu kan desserts?

4 comments:

lily lotus said...

balik rumah main dgn ayra kompem hilang stress :)

alyyani said...

maybe u need your daughter. hilang stress itu. betul tak? :D

mummy_adam said...

p makan dessert pastu p clinic amik mc pastu p interview ;) hehe

eiNa said...

lily: aha.. tula ppengubatnya kan..

alya:begumul ngan dia kan..bestnya..

ena: uhh.. i loikkke u..muah2.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails