Tuesday, June 15, 2010

balik kampung..

alooo... lamanya x mengadap blog n update cerita ceriti kan. sekarang ni aku sesangat sibuk, tak payah la cita kesibukan di opis, buat bosan saja kan.. tapi sungguh beserabut kepala hotak aku kalau ingat keja kt opis tuh..

ekceli wiken lepas,aku balik  SP.. menghabihkan wiken di kampung halaman. lebih kurang 4 bulan aku x balik SP, last balik masa arwah tok sakit bulan 2 tuh.. 
kali ni kami balik n adik ipaq aku Ndit melangsungkan pertunangan dengan gufen dia.. 

petang sabtu sempat kami singgah ke taman jubli perak, tmpat aku ngn enche dmint posing utk photoshoot outdoor 3 thn lepas.. wahh byk perubahan dan kemusnahan.  byk sungguh vandalism di sp nih.. sedih aku tgk..

jum la tgk gambar cik aira irdina beposing tmpat mak pak dia posing dulu2,. heheh..























yompatt..... wahh dd bleh amik gmbr aira lompat arr.. pas jenjalan di taman jubli perak, kami ke titi semeling plak.. next entry yek.. 

12 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

nostalgia tuh..... hehehe

mummy_adam said...

wah, dolu ngan daddy now ngan aira plak

kinna said...

a'ah..dl ngn daddy, skrg aira..aira ganti daddy ek?

mekchu said...

sweet je bleh tgk tmpt lama.. dulu berdua.. skang bertiga.. thn dpn lak dtg ber-4 lak ye..

najmi pun gila melompat skang.. sama lah korang nih..

suka english cotton tak? ada beberapa lai kat blog mekchu tu..

eiNa said...

sue: ahaks.. ni baru 3 thn, kalau 10 thn tah bawak berapa org anak tah..muahhahha

ena: nk amik gmbr 1 family dh tak de sape nk tlg snap kan.. amik je la ngn Aira berdua.. :P

kinna: Aira penyambung generasi gitu..ekekeke..nk begambar satu fmly susah nk amik..camera cikai aje katakan..

sue: ahaks.. thn2 depan tu nak gak la ber 4..tpi ntah le bile.
melompat tk benti kan derang ni.

english cotton? leh wat baju raya tuh..k, nnt eina tgk eh, kalau bekenan leh oder..

lily lotus said...

aduhai..syoknya teringat balik ekk. lenkali datang berempat pulak yer..tett

eiNa said...

lily: ahaks.. tunggu la berempat plak. wajib pegi lagi tu..ahhaha

Diyana Zulkifli said...

mama n papa aira maintain jek slim dr dulu smpi skrg.*jeles

Salina Inzaghi said...

amboi aira dah pandai posing skang ek..bg peace sign lagik

eiNa said...

donat: mama ngn diddi slim?? diddi kut slim ..mama dh berlapis dh tu..huhuuu..

kak nani: peace aira kuar 5 jari.. hahaha

MeL MikaiL said...

wow cool la! dulu mama & daddy skg plus aira plak hehe ;)

Elyn said...

wow sweet memori pi blk tmpt korang posing dulu!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails