Thursday, June 17, 2010

dah selamat...

tujuan utama pulang ke kampung halaman adalah attend tunang adik ipaq aku..since enche dmint adalah abang sulung, ramaii lah lagi adik2 di bawah dia..lagi 7 org ye.. =P
oh aku jadi kak long yang sebelah enche dmint. sungguh aku kekok jadi kakak..  yaa.. aku anak manja dan hanya ada sorang adik lelaki tu pun gap selepas 8 tahun.. maka skill untuk menjadi kakak mithali adalah 0.01% saja.. hahaha.. series adalah kekok sampai la nih..nasib la enche dmint paham.. i lebiuu lah diddi.

temanya adalah green vs pink. ni jek pics yg ada..bleh la share ngn korang..
hantaran adalah sdn bhd by adik ipar aku yg bleh tahan kretif nye..

pentunang bebaju pink, pak ngah Ndit aira ngan bakal mak ngah



..us..



last... aira pun dapat hantanran gak kan? ahaks..
susun silang kata dari nama Hairi Affendi & Izni Yusrina


9 comments:

MeL MikaiL said...

pergh ramainya 7org adik. mmg kekoklah nak jadi kakak klu kita sendiri anak manja cam i jgk hahah!

Aku Bukan Bidadari said...

terliur ar tgk kek cup tuh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku seb baik kawen ngan anak bongsu.hehehe

mzrh said...

tak terbayang eina jadi kak long.hehe..
wow, aira kecik2 dah praktis terima hantaran yerr.. hehe..

eiNa said...

mel: hahaa..tu la pasaii..tu yg take time smpai skang nih..ekeke

tiara: nmpak sedap tpi manis sangat.. not so sedap.. :P

elis: wah.. bahgia idup kan..xyah kekok2 nk jadi kakak..

mzrh: muahahaa. tak yah la baayangkan.. sorang kakak yg kejam nih. :p train Aira jadi flower gurl dr skrg

kinna said...

mmg la jodoh gitu..kalo sulung lwn sulung, sume nk memerintah la.. sy slmt, sorng je menantu pompuan :)

Elyn said...

alhamdulillah... selamat pun hehehe kreatif woo buat hantaran sendiri!!

lily lotus said...

congrates to adik ipar iena :)..cantiknya bakal isteri dia

eiNa said...

kinna: wah.. untung la jadi menantu pompuan sorang nih..

elyn: adik2 ipar i yg kretip.. i x kretip pun :P

lily: sama padan la tuh..kikikii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails