Wednesday, June 16, 2010

kat titi semeling nama dia...

lepas kami melepak di taman jubli perak, kami pun ke jeti titi semeling. takjauh pun dengan umah PIL aku.. sebelum ni penah pi sekali jek pun.. masa kami pi tuh, ada beberapa pasangan pengantin tgh sibuk beposing outdoot ps kat situ.. macam2 tema warna baju ada..rugi aku tak snap candid gmbr derang beposing..

tak de menarik sgt pn kat titi semeling nih.. tak caya? tgk la pictures ni..hahhaha

beberapa buah bot ...
bot lagi.. 
nahh gambaq ngadap jeti..

nak amik gambaq kat umah arang batu yang unik, tpi mcm aku kata, ramaai sangat pengantin tgh posing. ada dlm 4-5 pasangan, tak kan aku nk tumpang menyibuk gak kan..bagi can laa depa posing plak..

 ahad.. majlis tunang pak ngah Ndit..esok aku smbg cita plak..

4 comments:

lily lotus said...

nape tak bergambar dalam bot..hehe

Diyana Zulkifli said...

kak ina ade kat sp lg ka tu?

eiNa said...

lily: ahaahah..x teringin plak nk begambar dlm bot tu ha..:P

donat: dh balik KL la donat.. cuti sampai isnin jek..

Elyn said...

ala rugi u tak amik eina kalau tak leh we all cuci mata sekalik!!

anyway template baru cun la!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails