Friday, June 18, 2010

sangkut tudung cantik ..

korang sangkut tudung cemana? yang pakai tudung ala2 i.kin tu sure sangkut dengan hemahnya pakai hanger kecik macam yana-babyibu buat kan?! sebab aku pakai tudung biasa2 jek.. tudung yang 4 segi tuh la.. atau pun skang tgh gila shawl ..so sekarang ni tudung aku disangkut macam ni...


suka plak tengok yana sangkut tudung dia cam nih..sapa banyak koleksi tudung arian.i or tudung i.kin ke sesuwai la cam ni..tesusun jek kan.. =)

 aku nak beli yang macam gambar dibawah ni..


member aku tengah sakan menjual nih..dengan harga RM 30.00 (termasuk kos pos) dan ada macam2 warna.. korang berminat x? minat leh email aku... santikkan?  jum beli nanti tudung dah x besepah2 dah... =)


7 comments:

Elyn said...

berminat gak tgk hanger tu. sbb nmpk tersusun.

eiNa said...

elyn: beminat eh..nnt sya tlg oderkan n courier..harga sama 30ringgit.

FIESYAH said...

hanger ni bleh dpt dr mane ek...ari tu biras ade bg...

Aku Bukan Bidadari said...

tiara letak dlm bakul, kalo tudung ariani tu tiara gulung2.. kalo shawl letak dlm bakul hahaha (pemalas kan)

eiNa said...

fiesyah: tatau plak dr mana supplier dia, k.ina pun tlg kawan jek..

tiara: ahaks.. ingatkan i pemalas.. ghupenye u lagi 2x5 eh..ekekkee

Farah . 5577 said...

farah lipat letak dlm drawer tp mcm susah gak kan, bile nak pilih2, kalau yg bwh sekali kena laa ambik satu2 keluar n susun blk ke dlm.. leceh..

mcm ok gak.. warna itam ada? nak laa..

Salina Inzaghi said...

kai ikea hanger tu jual RM25.90 :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails