Wednesday, June 30, 2010

stor kasut dalam kereta!

rasanya bukan aku sorang jek kot ada stor kasut dalam kete kan? kan?

 ni laa dlm keta aku besepah kasut keje...aku pakai kasut cap Xes ngan vincci  jek.. tak yah mahal2.. sebabnya aku ni cepat bosan.. sekali dua kali pakai dah bosan.. kalau beli kasut mahal2 pakai sekejap jek rasa pembaziran yang amat besar.. baik beli pampers! heheh.. 
dan kasut aku tak de la ber high heel sampai 5 inchi .. paling high pun 3 inchi jek..  dlu zaman anak dare kat MAS tu memang kasut 7 inci pun ada.. 
tapi sejak sakit belakang ni.. tepaksa la bekorban.. paling tinggi adalah 3inc.. tskk tskk.
tu pun  kena jenis yang wedges nye.. tak leh yang halus tu..
kalau tak kompem esoknye jadi nenek-nenek si bongkok tiga!..


10 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

Mak tiara kta, keta tiara mcm bilik tiara..penuh barang hahahaa

kinna said...

tgg sket hr lg leh buka kedai kasut bergerak or car boot sales :)

Farah . 5577 said...

sama laa kite. slalu kena bising ngan one..
heee, skrg je dh kurang sbb tak gi ofis..

lily lotus said...

7 inci! haha..pengsan kalau terpelecok..ekekek

mekchu said...

sbb dah biasa simpan kasut dlm keta.. bila tukar keta ngan najib, terus muka cuak smpai opis.. sbb hanya ada selipar.. hahaha..

eiNa said...

tiara: ahaks.. lagi sakan dh jadi bilik yek..

kinna: klu car boot sales jual pelbagai kasut bes gak eh.. tpi sume size 5 jek ..ade ke org nk bli nnt

farah: suke soping kasut gak ke farah,klu time sale sure rambang mata nih.

eiNa said...

lily: tu zaman vougeh la kununn.. jalan ala2 model..skang? hampehs.. seb baik kejap je kt MAS tu..

sue: uhh.. itu bahaye! harus buat dua2 keter sebagai stor..hahaha

mzrh said...

7 inch dulu eina? seriously?? hehe..

kite time anak dara dulu selalu gak tinggal kasut dalam kete. skang ni pakai satu kasut jek. takde heels (dgn keadaan i skang ni kan,tk berani pakai heels dah). kasut tutup terus. tu la kasut keje (masuk ofis nnt tukar kasut sekolah pule.hehe), tu la kasut jalan..

Elyn said...

haha semua pompuan mmg smpn stok kasut dlm kereta. tp kan kasut kalau selalu duduk dalam kete cepat rosak.

eiNa said...

mzrh: ye mzrh.. ade dlm stor kte tu..7inch..haha.. tp sepasang jek..
:P

elyn: oh yeker.. kasut cpat rosak eyhh..hurmm..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails