Wednesday, September 15, 2010

RaYa 2010

salam hari raya..(sambil hulur tangan nih...)

best raya korang? tahun ni kami raya dengan beserderhana saja..
yang penting kete raya tuu..pegi amik sehari sebelum raya..  ;)



aira orang pertama posing ngan keta baru..



turn hari raya pertama di umah mak abah aku di Tmn Keladi..
my family..


semua ada kecuali kak lang yang beraya di Jeddah..

raya kedua di umah hubby di Tmn Orkid n bejalan2 ke pendang sampai ke bkt kayu hitam..
raya ke 3,4,5 pulak sebok dengan kenuri kahwin sepupu aku di Kulim... penat raya campur ngnan penat kenuri tak hilang lagi...

ari ni dah raya ke 6... nak beraya mana lagi?
sapa wat open house kat SP nih..jemput la kami....hahaha... =P

tu jela dulu ..sebab nak sambung makan mi bandung mak aku plak..sedapneh.. balik KL nak try buat sndirik plak.. =)

3 comments:

Elyn said...

hamboiii raya ngan kete bawu tuuuuu....

Jiey^Mien said...

tu laaa elynnn..
kete baru tuuuu..
hehehhehe..

lily lotus said...

phewit! cantik keta tu..salam aidilfitri :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails