Thursday, August 25, 2011

... ehh.. dah nak balik kampung....nak bagi kad raye jugak laa...

zuppp zappp zuuppp zappp...
tetiba dah penghujung puasa..
tetiba dah nak balik kampung...
arini last keje.. esok pepagi dh balik SP...
kengkawan..sile la amik kad raya... =)


Monday, August 22, 2011

main tepi pagar ja...


kawan baik Aira sekarang...Afiq nama dia.. sorang di rumah sini..sorang lagi di rumah sebelah...
Asal sape keluar mesti panggil...
kadang Afiq panggill ..Airaa.....
kadang Aira panggil Afiq...
kalau tengok derang dua orang main or bersembang ... best jek..
keluarkan mainan masing2.. tapi sorang duk sebelah sini..sorang duk sebelah sana...
best kan?~

Saturday, August 20, 2011

bebuka puasa beramai-ramai....

seronok.. sebab dah lama tak jumpa kengkawan x-utm nih.. 
acara bebuka puasa secara potluck nih memang seronok dan tak membazir..
thank you kepada tuan rumah ye ... 
last 2 years.. thn 2009 buat kat umah aku..  last year xde rasenye sbb memasing sibuk .. and tahun ni di rumah Rin di Taman Pristana kat Sungai Buluh...
Lapang gila umah rin.. senang kanak2 ribena tu nak berlari... 
memasing dah pandai main... dan dah pandai berebut...


tempat kejadian: rumah rin
acara: bebuka puasa - potluck..
menu: macam2 ada... dari nasik berlauk, ke spageti ke kuih muih...
makan kenyang sampai tak larat nak bangun yek...


group pictures... 

aku geram tengok Alyff nih.. hurmmm...

ni sume tengah nangis.. Aira tak nak bagi strawbery Iman kat Sarah... Ammar tak nak duduk diam2... hahaha

okeh.. Aira  ngan Ammar jugak..
(siap dah bersalin baju tidur lagi hah aira..)

okey guys.. nanti kite jumpe lagi... ;)

Wednesday, August 17, 2011

Happy anniversary dear....


4 years and counting...
Semoga kekal bahagia selalu...
Dimurahkan rezeki dariNya...
i Love u sayang....

Saturday, August 06, 2011

puasa tahun ini...

rasanya masih tak terlambat kan aku nak wish selamat berpuasa kepada semua...
dah 6 hari berlalu... semoga Ramadhan kali ni lebih berkat dan bermakna...

posa baru 6 hari dah pikir baju raya tak?
kami dah...ngeee.. siap dan soping  pun...''
tema apa korang tahun nih? aku rasa tahun ni baju banyak yang ala-ala kaftan tu.. tapi aku tak minat..
baju kurung jugak aku cari.. tak kisah la kurung moden, kurung pahang.. janji baju kurung...
Aira pun dah pandai pilih baju sendiri..
selagi dia tak cakap "CANTIK" jangan la beli.. kalau tak dia tak kan pakai...


bulan puasa kali ni aku letih sikit la..
dulu habis keja terus shoot balik umah..tak sampai 15 minit dah sampai..
tapi sekarang 2 jam beb... sejam lebih aku duk tecongok kat pantai dalam ke npe tuh.. huhuu..
elok sampai umah dah pukul 7...
nasib encik demin boleh di harap...
sampai jek nasik dah siap masak.. lauk pauk dah siap beli..
tinggal nak hidangkan aja...
nak masak? huhhh.. memang TIDAK la di hari bekerja..
sahur? apatah lagi kan,.. =P
weekend cam ni baru ada harapan nak masak ke nak cuba resepi ker...
tapi masaakkkaahhh? hehee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails