Tuesday, August 14, 2012

Azriq ....

Helooo...saya Azriq Irfan... Umur saya sudah 2bulan 2minggu...
Lagi 2 minggu saya 3 bulan.. Mama saya dah kena keja... Saya pulak kenala pegi taska... Saya dah cuba duduk kat taska selama 4jam..so far, pengasuh saya bagitahu kt mama saya, saya tak banyak ragam... Saya pegi taska kakak saya masa kakak saya 3 Tahun tu..taska dunia.elit. Taska tu ada cctv, bilik baby yg selesa dan ramai kawan2... Sbb tu taska kakak saya dulu so, cikgu2 kenal jugak saya..cikgu panggil saya adik aira..hahah...apalaa..panggil la saya azriq...kan macho...

saya budak baik.. Dengan mama saya pun tak banyak ragam..malam2 tdo pun saya senang tdo... Saya suke senyum.. Sapa borak2 ngan saya, saya senyum balik.. Saya dh pandai buat mimik muka jugak...kalau mama suh buat muka busuk..nnt saya kenyukk idung saya...pandaikan saya....semoga saya membesar dengan lebih sihat dan bijak.

 Tahun ni raya pertama saya...baju raya saya banyakkkk.... Sbb banyak yg kawan mama ngan daddy hadiahkan pun belum saya pakai lagi...mama tambah 2 pasang saja warna tema raya family saya...
Ok la, aunties suma..n kwn2 saya jugak yg lahir seminggu dua minggu awal dan lewat dr saya...


Selamat balik kampung...dan behati2 dijalan raya...saya nak duit raya la.....

4 comments:

kinna said...

selamat hari raya jugak azriq..collect duit byk2 tau (sbb mama awak keje bank..hehe)

mazrah said...

hye azriq :)
azriq jauh sgt aunty nak kirim duit raya. mintak kat mama jek la ye. hehe. :P

Selamat 1st Raya Azriq... kirim salam mama okay.. :)

Noor Diana Tumpang said...

hai salam perkenalan :-) blog yg cantik & anak2 yg comel. I dah follow ur blog, feel free to visit mine http://www.noordiana.com tq

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

selamat hari raya k.cik! mai la beraya di rumah kami :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails