Sunday, September 04, 2011

habih dah cuti2 raya

seronok eh cuti raya..
ini adalah cuti raya paling panjang  untuk aku...
dah ler baru jek kompem bulan 6, dah tu lajak amik cuti macam senior staff..
hahahaaa... ader aku kesah? yang penting cuti approved awai lagi...
tapi tahun depan macam tak berapa cun jek nak lajak cuti panjang cenggini..
tak pe tahun depan kita tengok cite tahun depan lak yer...

so, dahh puas korang beraya? aku Alhamdulillah... semuanya bersederhana saja.. ecewahhh...
nak cite panjang2 pun dah tak lalu deh...
meh tengok gambar dulu la yek...

orang tengah sibuk wat ketupat, dia pun sibukk jugak...
aku kat belakang sebuk pasang langsir dan mengemop dan mengemas..
tugas memasak kakak-kakak aku ngan mak ...



daddy nak kacau rendang gak,.. masak rendang ayam turki lagi.. 


pak lang(b.i.l) sibuk gak masak...

abg man dan pak chaq bakar lemang tepi umah

lemang siap di bakarrr.. until 4.00am..
project lemang abg. fadzil mastermind nyer... 

sambungan cita di pagi raya...
ps: nanti sambung lagi.. =)

2 comments:

ann @ hatiberbunga said...

syoknya sibuk beramai2 cenggini kan? :D

azzamoro said...

bestnyer prepare masakan raya beramai2. meriah betul

btw selamat hari raya kak ina. maaf zahir & batin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails