Tuesday, January 24, 2006

hari ini kerja..

as usual pepagi smpai opis aku antara org yg terawal..
kat sini masuk kononnyer kul 9.00 pagi..tapi pukul 9 tu xde sape pun lagi..
kul 10.00 baru org mule smpai..tapi time balik diorang sll stay back..so tak jadi masalah le sangat...pagi nih..smpai je opis..baru on pc..aku dah engage(report kat stesyen master).. xlame pun..sekejap je....
sampai je kak nellyn dah mengamuk2..ntah apa kenenyer..penat laa...letih la..nak kene pi immegresen la..nak kena p msc la...pas tu duk membebel je memacam...aku jugak yang nak kena melayan dia...seb baik laa die banyak ajar n tolong aku pasal keje..sbb tu aku melayan je ...(be rite back..)


continued on 11.30am.....

ahh...baghu balik dari pondok polis cyberjaya...
tak penah aku mengadap org2 polis utk buat report ..
ic ilang ke..purse ilang ke.. apa2 je laa yg berkaitan dgn polis utk direport..
ari ni..sbb ada sorang mamat melarikan diri balik negara dia..aku plak kene pi report polis..
time aku duk mengarang report tu..ada sorang mamat cina dtg..nak buat repot gak..
wallet die ilang kat cyber street mall..aku dgr die ckp kat polis tu..dlm wallet ade la.. ic, atm kad,lesen..duit..duit die ade la dlm RM1000 lebih....perhh...dlm hati...aku senyum jerk..sape suh bawak dlm wallet byk2 sgt...paling kuat pun duit dlm wallet aku 500 tu pun..pegi mane pun aku asik ingat wallet jerk..tapi mmg la bukan salah dia pun..die kata die xsedar bile cicir..tapi salah die la jugak!!sape suh tak sedar wallet ade ke tak!!lain kali...selalu selalu la cek wallet tu..kan ke dah susah... aku besyukur sangat tak penah ilang barang2 penting yg mcm tu..kena p wat mykad..wat ATM kad..wat lesen...ext.ext..ext...
upss..jags panggil daaaaaa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails