Friday, April 13, 2007

i'm sad.

16:45pm = April 13, 2007
“yang..abg ada berita x best..”
Apa?
“nnt la balik abg p kat syg abg ceghita”
Apa?? Nak tau sekarang..
“ balik ni la.. nnt syg maghah abg.”
Syg nak tau sekarang jugak!
“abg kena p SUDAN minggu dpan”
Tipu… tak pecaya…
“la.. sungguh.. abg kena p sebulan.. bla..bla..bla………

** terus tediam aku… dah tak leh nk ckap.. mate dah bekaca-kaca…**

Sapa xsedih kan? Dah arr jauh… sebulan pulak.. dah la sibuk nak buat pesiapan kawin nih…. nak beli tu nak beli ni.. nak buat tu nak buat ni..
Dia kena pi outstation plak.. huhh.. memang laa aku sngat sedih..

Bile pk-pk balik, ni la dugaan orang bertunang.. sabar je la yang aku mampu buat..
Dekatkan diri dgn Allah.. jadi camni.. baru aku insaf.. baru aku sedar… betapa jauhnya aku dgn Yang Satu…


Hurmm… tadi… 10 minit yang lalu..
“Yang,…abg nk tanya… kat immigration subang leh buat passport x?”
Tak tau.. tak mau habaq.. =(
“ tiket abg 19hb…”
Ark!!! Terus aku tak cakap dah.. diam jerk..

** adehh cane aku nak keje klu otak ke lain… dah la sekarang nokia Phase 3 punya dateline dah dekat..**

- sambil memainkan lagu hadapi dengan senyuman!!!

2 comments:

curX said...

ding-dong.

hang in there! :)

mazrah said...

ding dong juge..

org di Sudan kaba baik?

if u need someone to talk to, u know my number girl[and my id too, and my email too]... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails