Friday, August 10, 2007

- last but not least -


==============================
......persons in my life....


next week i'll be on leave... 2 weeks.. then come back as Mrs. Norazlina Haron. =)
hehee... susah nk ckp.. tp mcm tak caye pun ada..
ingat balik kenangan2 zaman remaja... zaman sekolah rendah.. sekolah menengah, KMK dan campus life... best sangat... miss all my friends...
huhhh.... klu org suh senaraikan nama2 bofen aku nih sure penuh buku..hihiii
alerr biase je zaman2 cinta monyet.. zaman2 gedik... zaman kemurungan... sume akan menjadi sejarah... life goes on.. setiap hari ade bende yang kite belajar dan akan belajar dan tanpa disedari kita akan semakin mematangkan diri kita..
im happy for my life.. im happy being my self... dan aku bersyukur sangat dengan apa yang aku ada sekarang..
family yang sangat menyayangi dan memahami..
sahabat yang sentiasa ada menemani di waktu susah dan senang...
career yang stabil...
kewangan yang stabil...
dan pasangan hidup yang sangat-sangat memahami.. menyanyangi...menemani..menghiburkan dan segala-galanya buatku...
bila terpikir adakah aku dah bersedia melangkah ke alam baru??!!hurmm....
selagi kita tak mulakan langkah.. kita tak akan tahu apa yang ada di depan kita.. kita akan berada di "level" yang sama.. dan tak akan berubah ke mana-mana...




3 comments:

cik mazrah said...

tarik napas panjang nih...

a. eina... kite pun mcm tak pecaya la. tp, nak tak pecaya apenye kan..
:D

b. semoga berbahagia. semoga berkekalan hingga ke anak cucu. semoga tabah. semoga dirahmati. semoga dimurahkan rezeki dan semua yang baik-baik...

c. "selagi kita tak mulakan langkah.. kita tak akan tahu apa yang ada di depan kita.. kita akan berada di "level" yang sama.. dan tak akan berubah ke mana-mana..."

mengangguk-angguk..

d. mintak maaf sebab kite tak dapat nak datang kenduri eina. kite doakan semuanye selamat n berjalan lancar. InsyaAllah.


PS gamba kite macam banyak aje tu, enteprem sungguh. ihihihihi...

a3LiNa said...

balas yang PS
maksudnye kamu byk enterprame dlm idup kami..

:P

DarkWan said...

[strike]CIK Norazlina Haron.[/strike]

PUAN Adzmi Idham Abd Halim

Selamat Pengantin Baru !!

Yooooooooooooooshhh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails