Saturday, August 20, 2011

bebuka puasa beramai-ramai....

seronok.. sebab dah lama tak jumpa kengkawan x-utm nih.. 
acara bebuka puasa secara potluck nih memang seronok dan tak membazir..
thank you kepada tuan rumah ye ... 
last 2 years.. thn 2009 buat kat umah aku..  last year xde rasenye sbb memasing sibuk .. and tahun ni di rumah Rin di Taman Pristana kat Sungai Buluh...
Lapang gila umah rin.. senang kanak2 ribena tu nak berlari... 
memasing dah pandai main... dan dah pandai berebut...


tempat kejadian: rumah rin
acara: bebuka puasa - potluck..
menu: macam2 ada... dari nasik berlauk, ke spageti ke kuih muih...
makan kenyang sampai tak larat nak bangun yek...


group pictures... 

aku geram tengok Alyff nih.. hurmmm...

ni sume tengah nangis.. Aira tak nak bagi strawbery Iman kat Sarah... Ammar tak nak duduk diam2... hahaha

okeh.. Aira  ngan Ammar jugak..
(siap dah bersalin baju tidur lagi hah aira..)

okey guys.. nanti kite jumpe lagi... ;)

1 comment:

mekchu said...

kitowang tak pernah wat pot luck lagi sebab tak de sorang pun yg rela nak korbankan rumah.. hahaha.. masing2 makan sikit, tp bayar mahal..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails