Thursday, October 12, 2006

ape? mengape? kenape?

ape?
ape yg ape nye...
ntah... aku xpaham ape yg apenye..
dalam kamus dewan bahasa tak de pekataan ape?
apa ada la...
ada apa?
nak apa?
kenapa?
mengapa?
haa.. mengapa?
tetiba aku teringat akan lagu ini...
yang dinyanyikan oleh nicky astria..
dedulu zaman aku kat utm..
aku suke sangat dgr lagu nih..
farah Af2 nyanyi pun bole tahan jugak..


MENGAPA - Nicky Astria

Mengapa kau pergi
Mengapa kau kecewakan
Mengapa kau hancuri
Mengapa kau menghinakan

Mengapa kau sakiti
Mengapa kau melukakan
Mengapa kau memberi
Mengapa kau memulakan

Dengan getaran jiwa
Kukemukakan pertanyaan

Tak ingin kau pergi
Tak ingin kudikecewakan

Tak ingin cinta dinodai
Tak ingin dihancurkan
Tak ingin kudisakiti
Tak ingin kudilukakan
Tak ingin kau kuberi
Bila kau melupakan

Tak ingin ku di akhiri
Bila kau memuliakan dengan perasaan
Hampaku meminta jawaban
Reff#

Di kananku cinta penuh bermadu
Di kiriku racunmu
Kalimah sakti yang man untukku
Cepat kau membuat pilihan
Agar kita dapat bersama

Kau..bisa membahagiakan menceriakan
Kau..bisa menggembirakan mempesonakan
Aku…ingin dicintai dan mencintai
Aku…ingin bila terjaga kau di sampingku slamanya

Semoga cinta bersemi
Semoga cintamu kan dekat padaku
Asmara kan mengundang
Tanpa mengira waktu bertahta di hatimu dan di hatiku
hurmm.. tak abih lagi aku nak membebel nih..
yang sebenarnye
ari ni gua agak stress gitu..
ttbe nye rase nk update blog gitu..
bukak page terus nye naip..
ngak tahu apa-apaan mau ngomong...
aku kompiush ekcelinyer..
mana satu mahu ku buat?
yang shell kah?
yang hp kah?
yang project manager kah?
yang unix kah?
yang aix kah?
haihh...
p/s: entry di atas hanyalah untuk meluahkan tekanan aku sahaje.. xde kene mengene ngan perasaan mahupun perasan.
quote of the day :Be Not Afraid of Growing Slowly...Be Afraid only of standing still....

2 comments:

mazrah cute ek.. said...

ermm...jangan buat apa2...heheh..
saje je nak wat eina lagi tensiiiiiiii :D

eina said...

hee...
kan? mmg tak buat ape2 pun..
sbb tu boleh buat bloq.updet frenster..cet..
=D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails